NA: honkbalbalband

Heerlijk verhaal, geweldig bandje
ik hou hiervan, iets moois met een verhaal.

Ik wist trouwens niet eens dat je bij mij om de hoek woonachtig bent…

2 likes

Oei, pas dan maar op bij het catchen.

2 likes

Gaaf verhaal, leuk om te lezen.
Jaren verweven met Baseball (HCAW, Green Hearts) jeugdspeler, trainer, coach, bestuur.
Dus jaren een glove aan mijn hand gehad maar nog nooit de associatie met een horlogeband gehad. Gek eigenlijk, maar door jouw verhaal ga nu heel anders naar mijn Rawlings kijken. Thanks.

1 like

Dat is echt tantoe smal inderdaad. Soort bamboe.

1 like

Niet woonachtig Hans, ik wóón daar zelfs. :joy: (woonachtig vind ik altijd klinken alsof het alleen maar zo lijkt, ik ben daar een beetje allergisch voor, net als @Fate_Amenable_To_Change :grin: wiens naam vreemd genoeg niet geblurd wordt nu).

Maar je bent altijd welkom voor koffie, en om te kijken wiens Pellikaan, Alpinist en Seagull het mooist is. :slightly_smiling_face:

1 like

Leuke NA !
Nieuw topic : horloge gerelateerde honkbalitems ! :facepunch:t2::+1:t2::point_up:t2:

29f71686fc5031a41b7f3780b3a1bb7af99182df_1_281x500

5 likes

@anon50762135, don’t!

2 likes

Haha geniaal :muscle:

1 like

Deal.

1 like

Wat een gaaf verhaal en een gaaf bandje, veel plezier er mee :+1:.

1 like

Wat voor mij onverwacht is en wat ik heel leuk vind: ik zie door dit topic dat er op het forum meer mensen zijn die iets met honkbal hebben of het zelfs hebben gespeeld. Toen in oktober de World Series begonnen heb ik daar in Off Topic een topic over gemaakt. Tot mijn teleurstelling was er maar één echt geïnteresseerde, die ook wedstrijden keek: @daffie. Verder niemand. Dus tóch, denk ik dan nu. En drex heeft een favoriet team, TheHaguedragen en Tokes zijn net als ik honkbalvaders. Toch wel een kleine community die ermee in aanraking komt of kwam.

Tja, en je raakt daar aan mijn frustratie, namelijk dat ik nooit zelf heb gespeeld. Ik had daar in mijn twenties meer aandacht aan moeten besteden en desnoods gewoon in dat softbal moeten stappen. Inmiddels vind ik mezelf te oud om me die vaardigheden nog aan te leren. Ik houd het lekker bij een wekelijks potje zaalvoetbal met wat veertigers en vijftigers.

4 likes

Ik zal het ze nog even vragen :slight_smile:

1 like

3 likes

Mooi verhaal en coole strap! Ik heb een paar wedstrijden van de San Diego Padres gezien. Toen heb ik honkbal helemaal opgegeven… Ik zou het bijna weer een kans geven na jouw verhaal ;).

1 like

Dat is erg moelijk als je het steeds blijft presenteren in die grote rimpelige klauwen van je. :slight_smile:

Daarom leg ik mijn reut altijd op de hoek van de bank of op een, jawel, tafel alvorens de camera ter hand te nemen. Heb je nog eens twee handen om een kiekje te schieten ook.

Hahahaha… Ik ben blij dat die allergie onder de leden rondwaart. :+1:

1 like

Hoi Chris,

Zonder verlies aan interesse heb ik jouw leuke verhaal in één adem uitgelezen en ik vond het zeer vermakelijk. :+1::slightly_smiling_face:

Dank je wel voor het delen van jouw ervaringen!:ok_hand::blush:

2 likes

Mooi zeg, die bandjes :+1:
Goedgekeurd door:
image
:nerd_face:

4 likes

Wellicht gaat n Panerai wat ver, zeker vwb budget voor jou :blush: maar ben het wel eens met Drex dat ie denk het best staat op n flinke kaatser (lees duiker met flink formaat).

Ik geef een voorbeeldje van mijn subtiele :grin: klatser, met witte band, uit mn pré HF-periode

1 like

Een wit lederen honkbal bandje op een duiker ? :thinking: soms vraag ik me echt af bij leden wie jullie fashion adviseur is :angry:

4 likes

Beetje ‘out-of-the-box’ denken he.

Doe jij dan eens een suggestie, Candide de Tweede?

2 likes