NA horlogedoos (of toch niet). Ben ik te kritisch?

Als je je budget kunt oprekken tot €400, heb ik nog wel iets voor je

3 likes

Niet netjes nee, zeker niet voor 80 euro!

1 like

Wat een verschrikkelijk slecht afgewerkte doos voor dat geld. Zou dit zeker niet accepteren.

1 like

Ik heb geen horlogedoos (maar zal er ooit aan moeten geloven).
Ondanks dat zou ik dit ook niet accepteren. Als nieuw voor 80 euro kan dit niet door de beugel.

1 like

Waar heb je dat gedrocht gekocht dat je hem ook nog kunt retourneren?

1 like

Mooi. Dat lijkt hetzelfde niveau als ik verwachtte van de doos die ik nu in huis heb. Dus deze gaat op de shortlist. Hoe schat je deze in?

Die lijkt mij ongeveer dezelfde kwaliteitsstandaard te hebben, of zie ik het fout? Ik vind hem mooier van kleur dan de andere, en ook de binnenrandjes zijn gefineerd, dat vind ik charmant. En ik vind het beige binnenwerk leuk. :slight_smile:

Willem heeft een Speedmaster. Ik heb een, euhh

Versleten Pontiac voor honderdtwintig euro uit Bulgarije gehaald. :upside_down_face:

Kun je me een beetje gidsen in hoe ik dat herken? Ik vind juist de standaard beige, faux-vilt (zachte) kussentjes fijn. Ik wil zachte kussentjes, want ik wil de horloges gesloten (17,5 cm) strak opbergen, zonder de kussentjes gauw te beschadigen.

Het is een cadeau, maar in overleg. Ik ben namelijk nogal een vervelende vent, met hele specifieke eisen. Het is praktisch onmogelijk om mij leuk te verrassen, omdat de verrassing waarschijnlijk niet in de smaak zal vallen.

Leuke suggestie, en tof dat deze doos een handvatje aan het deksel heeft! Dat mis ik precies bij alle andere dozen. Ik ben alleen niet zo’n fan van leren kussentjes.

:joy:

Oehhh. :smirk: Je hebt m’n hebzucht gewekt. :smiling_imp: Ach, als het horloge van dezelfde kwaliteit is als de kist zelf, dan mis ik er waarschijnlijk weinig aan. :joy:

MDF-prul met Chinese brandremmers, dat zullen de buren lekker vinden. :smirk: Heldere mening, dankjewel. :smiley: Net als @Hornet, @Sebastiaan, @Jurgen en @Climholland. Helder. :+1:

Ik denk dat dat niet realistisch is. Dan heb ik een doos van 400 euro, terwijl ik er volgens mij niet eens twaalf horloges in kan stoppen die samen meer dan 400 euro waard zijn. :joy::sweat_smile: Of kunnen er ook zakhorloges in zo’n doos? Met dat flightcase-ontwerp gaat zo’n kist wel een leven lang mee, wat dat betreft is het geen slechte keus natuurlijk. Maar ik denk niet dat zo veel geld in een horlogedoos wil hebben zitten, zelf al is het niet mijn eigen geld.

Conrad.nl. Dat is ook niet gelijk het adres waaraan je denkt bij ‘horlogedoos’. :joy:

4 likes

Eerlijk gezegd waardeloze rommel. Voor elk bedrag. Totaal onacceptabel, ook al is het een kado… Snel op zoek naar iets (stukken) beters :see_no_evil:

1 like

Het lijkt een beetje op een doodskist voor dieren.

3 likes

:joy::joy: :+1::+1::+1:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het ook wel prettig vindt als toiletpapier nieuw is.

8 likes

Niet accepteren en retour afzender!

1 like

Deze heeft mij ook €80 gekost. Even zoekem op Rainer watchbox





3 likes

Deze ga ik opslaan

8 likes

Ik vind 80 euro voor een horlogedoos ook veel geld. Ik heb er eentje van 20 of 25. Amazon.de, maar geheid made in China. En zeker niet jouw smaak (wel de mijne want mijn smaak = goedkoop). Ik zou ook Etsy aanraden. Ik weet dat je daar een hekel aan hebt, maar als je er eentje vindt hoef je er nooit meer op te kijken.

1 like

Zijn alle grappen over de ontvetter op de achtergrond ook al gemaakt?

8 likes

Ik kon niks leuks bedenken over die fles Dasty (Dash? What the fuck is het eigenlijk?), het heeft me 20 seconden bezig gehouden.

4 likes

‘misschien moet ik me daar maar eens mee wassen ipv met andrelon extra volume’

2 likes

Dit is dus precies de reden waarom er nog geen grappen over gemaakt zijn.

6 likes

Mooi en goed aangeschreven. :+1: Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit ook. Helaas zijn (volgens mij alle) Rainer-dozen precies niet mijn smaak.

Ik zal eens gaan kijken, samen met mijn vriendin. Zij kan mij altijd redelijk goed afleiden van mijn frustraties op websites, al heeft haar humeur daar dan wel onder te lijden. :confused:

Nog niet in deze draad. :smirk:

Briljant spul om die zwarte koek tussen de schakels van de banden van tweedehands horloges mee op te lossen. Of mayonaise. Mocht je dat toevallig tussen de schakels van je banden krijgen. Ik niet hoor.

Ik heb geen extra volume nodig. Prijs je gelukkig dat we op dit forum geschreven communiceren en niet gesproken.

3 likes

Gaat het hier nog over horlogedozen?

1 like

Kan je net zo goed eens kijken of je een mooie sigarendoos ziet als je toch aan het shoppen bent.
Heb ik ook gedaan. :smile:
Paar plankjes erin en je heb een hele mooie horlogedoos voor weinig.

edit: horloge kussens koop je bij aliexpres, ook voor weinig. :wink:

1 like