NA horlogedoos (of toch niet). Ben ik te kritisch?

Te slecht?

Dit is niveautje woordgrappen met @Jurk. Trek je eigen conclusie maar :sunglasses:.

4 likes

Ik ga me wel even schamen in een hoekje

Edit: trouwens, nee. Ik ga hem gewoon verbeteren

3 likes

Dit heb ik wel overwogen, maar ja, die kussentjes hĂš. :joy: Ik had me nooit bedacht ĂŒberhaupt te kijken of die los worden verkocht, hartelijk bedankt voor die tip. Ik heb hier nog wel een theedoos staan voor zes horloges (uit het grofvuil), die kan ik wel eens aanvullen met kussentjes dan.

Nee, ze heten dus ‘Borador’. Van Border Collie en Labrador. Niet ‘Collab’ van Border Collie en Labrador, hoeveel mooier ik dat persoonlijk ook vind.

Of betekent collab iets anders? Ik weet het niet meer. Ik houd niet zo van nodeloos op het Engels geĂ«nte woordjes verzinnen als eufemisme voor ‘schaamteloos reclame maken voor Dasty’. Ik zet gewoon besmuikt de Dasty op de ‘achtergrond’ van een foto met friet, frituursnacks en sauzen bovenop een laptop, zodat mensen de onvermijdelijke vuiligheid die een dergelijk vreetfeest met zich meebrengt onderbewust gaan associĂ«ren met Dasty. DĂĄt is pas reclame maken, m’n beste.

6 likes

Zeg wat je wil ik vond het grappig :sunglasses:

1 like

De enige conclusie die ik trek is dat de strip voor morgen nog niet geĂŻnkt is en jij hier last van gaat hebben.

gotver ik was al klaar met de strip. Nu moet ik extra werk doen. Eikel Hanworst

7 likes

Ik heb het niet meer. :joy:

5 likes

:joy:

Gefeliciteerd, je bent de eerste ooit die mij zo noemt :joy:

7 likes

Kom zeg. Al 48 reacties over alternatieve horlogedozen en er is nog niemand die een out of the box voorstel heeft geleverd?

Komt 'ie dan. Vlieg een @watchpouch in, van de hand van 's forums eigen @Taconew.

5 likes

:joy::joy::smirk:

@Taconew levert tof werk en ik mag er graag naar kijken, maar ik ben nu eenmaal een, tsja, dozerig type. :joy: Ik stapel over het algemeen al mijn troep op in schoenendozen, maar horloges lenen zich er niet zo goed voor om in een schoenendoos gekeild te worden. Een etui zou bij mij alsnog in een doos eindigen. :man_shrugging:

Een etui komt er wellicht als ik ooit op reizen ga waarop ik meer dan twee horloges meeneem. Vooralsnog gaat het ene horloge om mijn pols, en het andere in een washand in mijn koffer.

2 likes

Ik zou gewoon een doos als deze nemen :+1:

4 likes

Ik ben zo’n rommelkont die alle horlogespullen steeds pontificaal op tafel laat staan. Dan vind ik een wat knusser kistje toch leuker. :smirk:

1 like

Holy fuck. Dan was die ziplock bag waar je je collectie afgelopen donderdag in vervoerde nog beter afgewerkt. Succes met retourneren en de zoektocht naar een nieuwe!

2 likes

Dat is niet acceptabel, zeker niet voor zo’n bedrag.
Die lijmresten zijn wat mij betreft een absolute dooddoener. Zeer slordig.

Ik heb net een La Royale besteld via Bol.com. Wel met een zichtdeksel maar ze zijn er ook zonder.
Wellicht dat dit merk je wat te bieden heeft.

1 like

:joy: Inderdaad.

Daar gaan we naar kijken. :smirk:

Zekers. Vorig jaar via etsy.com nog een mooi ‘home made’ draagkoord voor camera gekocht. :slightly_smiling_face:

2 likes

Liefst nooit meer. Diner was ruk, dus door jouw foto kan ik zo weer langs de lokale haphoek!

4 likes

Zonder de suggestie van @anon50762135 was dit ontbijt bij mij ook nooit in huis gekomen. :unamused:

2 likes

Viel mij heel erg tegen. De Watchpouch dan hé. 40 euro voor een China made met een nieuw labeltje erop, brr.

Hahaha! Man man man. Wat een ellende. Wat heb je er voor betaald? Zes euro inclusief
verzending? :joy:

Toegegeven, hij past wel mooi bij die totaal afgeragde Seiko van laatst. Die waar van alles aan mankeerde en er uitziet alsof je er mee van een wildwaterbaan (gevuld met grind) bent gegaan

Kom, plaats nog eens een foto.

afbeelding

2 likes