1 van de laatste reacties van mijn NA is nog een mooi stukje verhaal van 1 van de HF leden… Ter info…
Haha prachtig!
Heel tof geschreven verhaal, echt iets waar ik zelf ook heel erg in geïnteresseerd ben (geweest). En met die Sinatra erbij was ik toch meteen al ‘hooked’
Kudos voor het mooie verslag en veel plezier van je nieuwe horloge gewenst.
Heel mooi verhaal, kende deze geschiedenis niet. Dank weer wat geleerd en…ik ga op zoek naar eentje. Zie dat de prijzen al iets gedaald zijn.
Goed geschreven en leuk detail over die leren band! Dat was dus gelijk de eerste koe op de maan
Gepakt door het geschiedenisverhaal verhaal van deze Bulova, mijn eigen regels overtreden (2de keer in 30 jaar) en deze als 2de quartzhorloge aan mijn collectie toegevoegd
Nu icm een mooie leren aftersalesband met het logo ‘NASA’ erop en de ‘American’ flag, gaat deze nooit meer weg!
P.s.: de opbrengst bij verkoop ervan zou ik ook niet de moeite waard vinden
Hele gave band ook!
Van harte. Leuk verhaal om te lezen!
(Zei die een jaar en 4 maanden later)
Dit blijft toch m’n favoriete combi zo met die leren racing strap.
Beetje domme vraag… ben nog niet zo lang op het forum… iedereen heeft het over ‘NA’ of ‘n.a.’… ik krijg maar niet uitgevogeld wat dat betekent
Kan iemand me even deze term toelichten?
Gr Peter
Nieuwe aanwinst/aanschaf, new addition
Dankjewel!
Hé verdorie. Na verkoop van mijn eerdere versie kriebelde de Lunar Pilot toch alweer een paar jaar. Ik ben nu dan recent toch wéér voor dit mooie horloge gegaan, dit keer in de 43mm versie. Trouw aan het origineel qua afmetingen zeggen ze én zonder datum.
Wat een heerlijk horloge. Zowel de stalen band als de leren nato heeft quick-pins. Lekker wisselen dus!
Nogmaals een dikke proficiat
Op welke polsomtrek is dit als ik vragen mag?
19 cm!
Mooi horloge met een mooie historie.