NA: How the Silver Surfer got his cock'n'balls.

Deze HD-versie is toch veel leuker😜.

1 like

Dat kon alleen in de sixties. Go-go girls en hele slechte playback…

Groovy, baby. Yeah!

1 like

Yup. Nog geen concrete plannen hoor, kan ook maar zo eens een Connie worden.

1 like

Prachtig. In heel veel vormen. Ik zou het aan kunnen bevelen. :+1::blush:

Cool man! Leuk stukje om te lezen.

Veel plezier met de na!

1 like

Tof ding wel :ok_hand:t3:

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Chique hoor! Nice

1 like

Cool! Geniet er van :+1:

1 like

Dank! Een totale impulsaankoop die gelukkig maar een scheet en een knikker kostte, maar die zo leuk blijkt te zijn, dat zijn toch krenten in pap. :thinking::grin:

Ik houd er van om er aan herinnerd te worden dat je niet altijd 3000+ Euro mee moet nemen om iets leuks te scoren.

4 likes

Sorry hoor, ik zie het niet… :upside_down_face:

Maar wat een mooi horloge!

1 like

Volkomen mee eens, heb steeds meer plezier in de impuls betaalbare krentjes.

Heb er gisteren zelf ook eentje gescoord, een vintage pareltje ter waarde van een volle tank benzine ( OK OK 6 tanken benzine )
NA zal vandaag of morgen verschijnen.

Geniet van jou erg mooie aankoop kerel!

4 likes

Mooi zeg!
Ik had mijn oog er ook op laten vallen. Die vorm, die fijne band die ook om míjn pols past. maar vond dat ik genoeg horloges had, dus durfde niet meer te kijken. :grin:.

Veel plezier ermee!

1 like

Glazen zijn in mijn wereld consumables. En zolang je plat voor plat vervangt, en bol voor bol, ben je in mijn hoofd niet bezig met modden. :slight_smile:

Dat was even kort, want het eten is klaar. Later meer.

1 like

Vierkante / rechthoekige horloges moeten in mijn beleving een paar millimeter kleiner zijn dan bij een ronde het geval zou zijn.

Mijn idee ook. Zo moet ik telkens weer glimlachen (of huilen?!) als er een Tag Heuer Monaco ‘wandklok’ voorbij komt, gegespt rond een polsje van 16 cm. omtrek…

Los daarvan: prachtig verhaal weer.:+1::slightly_smiling_face:

image

De allereerste Alpinist uit 1959? Ik denk dat je een godsvermogen kwijt zou zijn voor een net exemplaar, maar hee…

Of de Cronos Sea Horse.

Die zal goedkoper zijn.

Ietsje duurder:

De Omega CK2998 uit 59. :slight_smile:

Ik ben niet “zuinig” op die dingen, ik draag ze bij voorkeur gewoon het liefst. En als ik Hardlex al kan verneuken weet je zeker dat het met mineraal fout gaat omdat dat zacht kutspul is. :slight_smile:

Welkom bij de club. Ik heb dat al sinds 1980.

2 likes

Gaaf ding hoor! :+1:t2:

1 like

Nee, dat zijn harde verzamelaarsobjecten geworden. Die gekkigheid is niet veel minder dan die van afgeragde subs, zeg maar.

Ja, als er geklust moet worden draag ik ze ook. Maar verder veel koken, in de tuin rommelen, en gewoon dragen. Niet dat ik ze af rag, maar ik ben niet bang voor een krasje. :slight_smile:

Ik zou zeggen: Installeer haar op het strand of het terras met een goed boek en een paraplu-drankje en doe je ding even. Wanneer mijn partner en ik ergens heen gaan zijn we ook niet aan de heup vergroeid. :slight_smile:

1 like

Ferry, ik had je vraag vergeten, verder in het Squale topic. Da’s hier sowieso erg off topic. :+1::roll_eyes::grin:

2 likes