NA iedereen en zijn moeder heeft hem gehad

Ik heb niet het hele verhaal gelezen maar ik vind je Speedmaster prachtig! Zowel op staal als op leer, heel smaakvol gekozen band qua stijl en kleur. Geniet ervan!

1 like

Blijft een tof horloge, heb m zelf nog nooit in bezit gehad :thinking::thinking::thinking: hoop wel dat je nu ook met meer rust van je hobby kan genieten.

1 like

Proficiat met je mooie NA. Heel veel plezier ermee.

1 like

Mooi je gedachtengang beschreven. Was fijn om te lezen. Knetterstrakke foto’s ook weer. Nogmaals: geniet ervan!

Realitycheck. Bedankt.

1 like

Een Speedmaster is altijd goed. Dat weet iedereen. Gefeliciteerd!

2 likes

Bedankt. Dat komt wel goed

Bedankt :pray:

Ik krijg het zelf moeilijk onder woorden. Hoop dat ik mijn gevoel goed kan overbrengen.

Thanks. De EZM zal er pas vanaf mei of nog later komen denk ik. Het heeft geen haast.

Dat gaat ook wel gebeuren, maar hopelijk niet al te rap. En er zullen er ook wel eens in een opwelling gekocht worden die weer mogen gaan. Ik ben helemaal niet beter in dit spelletje dan de meesten van ons :man_shrugging:

Ach, dan is het gewoon niet het horloge voor jou. Er bestaan geen horloges die je móét hebben.
Bedankt.

:grin:

Bedankt Ronnie :pray:

2 likes

:point_down:

tenor

Gefeliciteerd man. Mooi horloge. Ik weet dat ie lekker draagt, dus hoop ik dat je er veel plezier van gaat krijgen.

Maar dat gelul over de side collectie… Ik heb ook een onverkoopbare Mühle in de verzameling, maar die zit gewoon in de verzameling.

1 like

Ik kan je helemaal volgen. Je had al een geweldige collectie, maar als het teveel wordt raak ik ook de ‘connectie’ met mijn horloges kwijt. Ik snap dat wel, dat teruggaan in aantal. Bij mij bouwt het aantal vaak echter toch snel weer op. En zo herhaalt de cyclus zich.

De Speedmaster is mijn favoriete horloge. Het kan bij veel gelegenheden, is een prachtig ontwerp en niet een ‘kijk mij nou toch’ horloge. Niet voor niets een klassieker. Neem er een met een stepped dial, en je bent er wat mij betreft. Gefeliciteerd. Geweldige keuze. De mijne gaat echt niet meer weg. Ik heb de witte ernaast, die is ook fantastisch. Maar de zwarte is en blijft de klassieker.

5 likes

Bedankt man :facepunch:

Is een mogelijkheid. Er is niks mis met de geleverde band imo, maar ik draag gewoon zelden staal.

Daar zou ik me geen seconde mee op mijn gemak voelen, dan kan je nooit hetzelfde gevoel beleven. Maar dat het ook speciaal is daar twijfel ik niet aan.

Happen dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

:pray:

Bedankt voor de mooie woorden :pray:

Ga ik doen, bedankt.

Bedankt, zal ik zeker doen.

6 likes

Fraaie en smaakvolle keuze!

1 like

Voledig mee eens mijn speedy is 30j en ik kijk er nog naar alsof het de eerste dag was :heart_eyes:
Hetzelfde voor mijn Breitling van 31j en een maurice lacroix van 25j nooit zullen ze weggaan.
Je gaat nog heel lang van genieten van Jouw Speedy, en jouw Doxa zou een mooie toevoeging zijn voor mij (het geld ontbreekt) anders direct :grin:
Ervan genieten daar draait het om :ok_hand:

1 like

Allereerst, gefeliciteerd met je aankoop! Een Speedy is inderdaad een must-have voor (bijna) elke liefhebber. En ja, net als iedereen en zijn grootmoeder heb ik er ook een. Maar laten we even in de echte wereld blijven: niet iedereen en hun grootmoeder kan zich een Omega Speedmaster veroorloven. Misschien is het een goed moment om te beseffen hoe bevoorrecht we zijn dat we onze polsen kunnen versieren met zo’n iconisch horloge.

10 likes

Bedankt, leertje is van fluco.

Ik hoop het ook Dan :face_exhaling: :upside_down_face: al willen we natuurlijk altijd bezig blijven.

Bedankt :slightly_smiling_face:

:sweat_smile:

Tegelspreuk!

Dat is zo. Geen probleem om dat toe te geven.

Daar ben ik ook een beetje bang voor :no_mouth:

Bedankt :slightly_smiling_face:

8 likes

Kijk, dat is wat we meer moeten lezen hier op het forum! Top

Je hebt helemaal gelijk. Dat vergeten we vaak in onze bubbel.

2 likes

Jouw verhaal zet me wel aan het denken… :thinking: In ieder geval een hele mooie NA en een geweldige 4-stuks verzameling. :ok_hand: :star_struck:

1 like

Ik wil jou bedanken Vincent, voor de wijze waarop je jouw/onze hobby deelt.
Mooie inzichten, prachtige horloges, bijbehorende foto’s, en uiteindelijk bepaal je helemaal zelf, en soms natuurlijk ook een beetje je vriendin, wat jij wilt dragen. En gelukkig maar.

Terug naar de

Wat een prachtige aanwinst. Iets sneller dan verwacht maar je wist dan ook precies wat het moest worden. Geniet van jouw Speedmaster, in volle gezondheid en in lengte der dagen.

3 likes

Mijn beste,

Inderdaad, zo is het!!
Ervaringen opdoen die het levensperspectief verruimen.
Ik wens je dan ook veel vreugdevolle momenten met je gekoesterde horloges.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Leuk om je verhaal te lezen. Geniet van je horloges en je nieuwe Speedmaster. Herkenbaar:

1 like

Thanks Jan!

Ik ben vereerd dat het gelezen wordt Anthony :pray:

Bedankt man :facepunch:

3 likes

Leuk verhaal ik heb het gevolgd prachtige speedmaster eindelijk genieten :ok_hand:

1 like