NA iedereen en zijn moeder heeft hem gehad

Ik lees de roddelbladen niet :rofl:

1 like

Thanks Glenn :pray:

1 like

Een geweldig horloge, heb er zelf helaas geen… dat heeft meer met het financiële aspect te maken dan met de wil😄

Mooi veelzijdig ook, met een leren band ziet het er heel anders uit (maar nog steeds even mooi).
Geniet er van!

1 like

Mooi verhaal, fantastisch horloge.
Naar Frankfurt gaan om een Sinn te kopen is zeker een aanrader, je hebt zelfs de keuze om naar de fabriek te gaan of naar het gezellige winkeltje in de Altstadt

2 likes

Heel mooi!

1 like

Bedankt!

Bedankt voor de tip.

Dank je :pray:

Dat was één van de eerste dingen waar ik aan dacht :open_mouth:
maar gelukkig niet :heart_eyes:

2 likes

Had hem vandaag zelfs om :grinning:

11 likes

Prachtig in alle eenvoud en ik hou van de vorm van de kast, sluit mooi aan op de pols :heart_eyes: :star_struck:

2 likes

Sluit me hier volledig bij aan🫡

2 likes

Zo herkenbaar! Leuk verhaal Vincent! Mag ik vragen welke cognac leren band je op de Speedy hebt zitten op de foto?

1 like

Thanks. Het bandje komt van fluco. Dublin racing.

1 like

Mooi verhaal en de Speedy staat je in elk geval goed :slight_smile: Deze versie vind ik persoonlijk ook de mooiste :sunglasses:

1 like

Bedankt Mark :smiley:

Veel plezier met deze aanwinst Vincent, ik wil hem ook :+1:

1 like

Heerlijk zo een Speedmaster! Blijft mij toch ook maar trekken.
Samen met de Doxa en een toekomstige Sinn zou dat wel een retecool trio zijn!

Ik vind de UG op de juiste band toch erg netjes voorkomen. Ik heb as we speak de goedkopere variant ervan naar mij op weg.

In ieder geval veel plezier van de nieuwe aanwinst en afgeslankte collectie! :+1:

1 like

Zeker

3 likes

We hangen het aan de coolwall :smile:

Bedankt man :facepunch:. Ik geniet met volle teugen

Zeker zeker

5 likes

Mooi Vincent!!

Geniet ervan… :muscle:t2:

1 like

Draag hem ook vandaag weer, de '20 1861. Vaak doe ik horloges af als ik thuis ben. Behalve indien automaten, of de Pro… :upside_down_face: Nogmaals veel plezier er mee! Tijdloze klassieker.

1 like