Mijn Bulova Super Seville beater bevalt me dermate goed dat ik toch een net exemplaar ervan wou hebben. Deze beater is mijn go to horloge welke ik elke dag draag. Maar hij moet op onderhoud want de power reserve is niet meer zoals het moet zijn. Maar in de tussentijd wil ik wel weer een Super Seville hebben in het geval dat mijn beater wat problemen zou hebben en langer buiten strijd zou zijn.
Ik twijfelde lange tijd tussen een volledig verguld exemplaar of een two tone. Na lang zoeken op dit forum en marktplaats zijn er vele berichten uitgewisseld maar nooit tot een koop gekomen, er was altijd iets wat in de weg stond.
Uiteindelijk op Chrono24 van @rudiculous dit mooie stalen exemplaar gevonden. Deze stond niet op mijn radar maar na het zien van wat plaatjes wist ik het. Na wat insta berichten uitwisselen zijn we er snel uitgekomen. Het was wachten totdat DPD het pakketje kwam leveren. Toen het pakketje binnenkwam viel mijn mond open, zo mooi glimmend
Dankzij de bescheiden maat van 36mm draagt deze zich zeer subtiel en is lichter als mijn Hamilton American Broadway Chrono. Daarom dat dit type horloge mijn go-to is. Maar nu ik dit nieuw exemplaar heb kan mijn beater op onderhoud.
BTW: als iemand een goede horlogemaker in de buurt van Weert weet, dan houd ik me aanbevolen.