NA: Info Sicra unica ringhorloge ringwatch

Zoals uit mijn post blijkt komt er wel eens het een en ander op mijn pad. Uiteraard als Hollandse krent probeer ik er de krenten uit de pap te vissen om in beeldspraak te blijven :grin:

Dat de link naar breitling een non go is heb ik inmiddels wel opgestoken dus die ga ik niet leggen maar naming is the trick :joy:

Nu heb ik iets liggen waar ik echt niets van kan vinden dus eerst wat pics:

Frontvieuw 2;

Backvieuw;

Zoals te zien is mist hij het glaasje en vraag ik me af of het inderdaad een zgn ringwatch is aangezien het me niet prettig lijkt dragen maar ik ben een man…
Zonder kroon gemeten is de kast 2cm x 2 cm. Mijn zoektocht heeft niets opgeleverd dan deze link naar de baay;

Maar… de mijne loopt.
Wie o wie vertelt me iets over deze curiose aanwinst.

Er leuk stukje geschiedenis van Sicura, al lijkt me de ‘ring’ wat oncomfortabel … Deze wordt aan de hand gedragen?

Sicura heeft veel rariteiten uitgebracht, simpele knaakuurwerken maar wel vaak verrassende ontwerpen. Dit mag zeker onder rariteiten geschaard worden maar wel een damesklokje denk ik.

Ik heb hem gepast en vind het idd niet fijn zitten. Just my 2 cents, weer geen ruil tegen een speedy :joy:
Misschien eens op catawiki knallen en de markt zijn werk laten doen aangezien ik niet denk dat er hier animo voor is.