NA: Invicta Pro Diver 8926OB!

Zojuist deze Invicta aangeschaft om mijn rolex itch even stil te kunnen houden. Heb het geld niet.:sweat_smile:

Wat vinden jullie?

40 likes

Als deze bevalt dan doorsparen voor de real deal. Hij zal niet teleurstellen!!

1 like

:wink:
8832762511390-424-424

2 likes

Prima horloge, gefeliciteerd. Ik heb al jaren een invicta pro diver. En alhoewel hij regulier nooit gedragen wordt, is het wel het horloge dat ik omdoe als ik ga zeilen. Ik zou de polished center links lekker matteren. Dat is denk ik wat hierboven ook bedoeld wordt.

3 likes

Haha ja snapte het al niet. Dankjewel voor je verduidelijking.

Lekker sportief, hoor!

Verder nog mod ideeën?

Cyclops eraf!

Ja zat ik ook al aan te denken maar doe dan liever ook een ander dial en dan wat echte mercedes hands erop

Keep it simple zou ik zeggen.

Nja k twijfel ook, wil er geen replica van maken weetje. Ik zat eerst ook al te kijken naar de steinhart maar vond die toch te veel op de echte lijken. Wil niet een ‘fake’ dragen.

Goeie koop !

Saffierglas :slight_smile:
Heb ik ook gedaan met de mijne.

Mooi horloge, veel plezier er mee gewenst!

1 like

Die wil ik ook nog wel!

115 euries op de website van invicta nu. Op bol enz vgm ook. K zou zeggen waar wacht je op?

1 like

Scherpe foto’s, prima horloge! :ok_hand:t2: Als daily beater zeker top! :+1:t2:

Foto’s gehaald van internet, als ik een betere camera had dan die op me gsm hadk er zelf wel gemaakt :smile:
Sorry to break ya confidence in me ma dude.

1 like

Als ik mijn telefoon 50cm van mijn gezicht afhoud dan zie ik geen verschil😃. Veel plezier ermee. Ik denk dat ik deze ook nog eens ga aanschaffen.

1 like

:exploding_head::sob: