NA: Invicta Pro Diver 8926OB!

Mooi horloge !
Wel een “hommage” maar geen replica.
Automaat Seiko NH35A onder de motorkap, 200 meter WR.
Meer dan waar voor je geld.

Ik ken iemand met een Hulk en Portugieser die ik geregeld met zijn pro diver om zie.

Veel plezier !!

1 like

Dit is toch een sub replica maar dan met Invicta op de dial?

1 like

Mooi horloge!

Het verschil tussen replica en hommage left iemand anders je vast wel uit …

1 like

Leuk ding, zeker voor dat geld. Makkelijk te modden ook :+1:

Spijtig van het logo op de secondenwijzer, persoonlijke mening natuurlijk, veel draagplezier :+1:

Gefeliciteerd !
Het zijn leuke horloges.

Mooi ding hoor, veel plezier er mee.

Heb hem zojuist binnen gehad. Totaal geen goede ervaring mee… De rotation bezel zit hardstikke vast, is super moeilijk te draaien en is miss-aligned. De bracelet ervan is ook zeer moeilijk af te stellen. Krijg de links zeer moeilijk los…

Ik ga hem hierbij daarom terugsturen…
Vind het zeer jammer maar als hij niet functioneert zit er niks anders op.

Ben ook zo begonnen met een invicta 8926 die nog met het myota uurwerk. Daarna een sub swiss only aangeschaft en zal ik je es wat vertellen, de invicta draag ik nog steeds naar de sauna, zwembad etc etc. Komt daar water in dan is het geen ramp, moest het met de sub gebeuren oh jee dan ben je aan de kosten. Even vergeten de kroon vast te zetten en het is zover. Mooi om hebben en om te bekijken hoor zo’n sub maar ik durf hem haast niet om. Er is me al vaak gevraagd trouwens of het een rolex is die ik draag terwijl ik dan net de invicta om heb. Nu ja kwaliteit verschil zal er wel zijn maar of het de meerprijs waard is , en zeker zo’n meerprijs durf ik eerlijk gezegd te betwijfelen. Maar je draagt een Rolex en betaald daar een prijs voor. Lekker genieten hiervan en wil je echt een sub je hebt alle tijd om te sparen met deze om de pols. Geniet ervan en laat je niet opnaaien!.

Zuur!

Zeker zuur, zoals je ziet heeft iedereen voor de rest er goede ervaring mee. Ik zelf had ook veel goed gehoord maar helaas…

Ik heb er hier ook eentje liggen die werkelijk alles heeft overleefd wat een actief kind van 11 mee maakt en uitvogelt .
Hij draagt hem nu al 1jaar dag en nacht .
Letterlijk.

Dus bom proof normaal gesproken.

spijtig te horen zuur voor je, ik heb er totaal nog niks mee voorgehad!

Bol.com?

Mooi horloge. Vind dit een prima hommage. Altijd mooi om het uurwerk te zien. Veel plezier ermee

Nee via de officiele site van invicta in europa.
Link: https://www.invictastores.eu/nl

Oké. Wilde zeggen bol heeft altijd hele goede service. Hoop dat je het goed geregeld krijgt.

Ik heb ze beiden een sub die het grootste deel van z’n leven al in de kluis heeft doorgebracht en een Invicta 8927 die ik vooral gebruik in de zomer. Dan zwem en douche je ook meer dan gewoonlijk. Ik heb er nog nooit een probleem mee gehad en draag hem nu toch al een jaar of 4 en houdt mooi de tijd. Loopt hij vol water en stopt hij met lopen dan gooi ik em weg en koop je een nieuwe, niets om ziek van te worden voor de aanschafprijs. Kost eigenlijk geen drol en je hebt voor die prijs een leuke klok waar je je veel plezier van hebt en dient waarvoor hij gemaakt werd. Loopt je rolex vol water ga je wel ff janken denk ik. Een jaarlijkse waterdichtheidstest loopt er wel es bij in en kost haast zoveel als een nieuwe invicta. Je zal er plezier aan beleven.

Heb net 1 aangeschaft op MP.
Helaas alleen voor het uurwerk wat erin zit.
Kostte me €20 :sweat_smile: