NA Invicta Sapphire Ghost

Waar trigger je dan op?

2 likes

Als ik klok zeg, ben je dan teleurgesteld?

2 likes

Wat triggered je? Maar goed, ik ben blij met dit mooie horloge! Super gaaf om het uurwerk te zien.

Ja in 40mm zou die idd nog beter zijn. 40mm is voor veel mensen toch de sweet spot.

Dankjewel! :grimacing::laughing::heart:

Gezien dit de reserve is, welke staat dan in de basis?

Nu ff serieus: zeker wel een tof klokkie, vooral het zwevend uurwerk. :+1:t3:

1 like

Ik ben er stil van. De gustibus aut bene, aut nihil. Geniet ervan :+1:

1 like

Nee dan krijg ik een warm en tintelend gevoel

2 likes

Dankjewel! :blush::blush::blush:

Qua formaat is het best een klok te noemen

2 likes

Gaaf hoor.

Daar blijf je naar kijken.

Zeer leuk NA verslag Kasper. De wijze waarop jij jouw merk ‘verkoopt’ is bewonderenswaardig. Jij verkoopt op deze manier nog een bril aan een blinde :rofl:

Ten aanzien van het horloge: niet mijn smaak maar absoluut zeer bijzonder en ik kan een dergelijk horloge absoluut waarderen!

Geniet van jouw bijzondere NA en draag hem met trots (jou kennende komt dat wel goed). Ik verheug mij al op een nieuwe NA van jou :+1:

Ps. Ben ik nu de enige die dit horloge op een Richard Mille vindt lijken?

1 like

Ah, eind goed al goed? Met de BTW en zo?

Nee.

1 like

Je bent de eerste die dit hier noemt

Uiteindeljk geen problemen mee gehad. Gelukkig maar!

1 like

Wel leuk om het hele uurwerk op deze manier te kunnen zien. Ik vind het wel een bijzonder concept.

1 like

Zoals al vaker hier gezegd, inderdaad een apart horloge. Mooie aanvulling voor een gevarieerde collectie.
Fraai effect inderdaad, met dat zwevende uurwerk, zeker een eye-catcher!

1 like

Dankjewel! :blush:

Ik denk dat die douaneboys heus wel even hartelijk gelachen hebben om die adviesprijzen hoor. Al dan niet met één van je klokjes in de hand. :shushing_face:

1 like

Toffe aanwinst! Niet mijn cup of tea, ik houd meer van de kleine oudjes, maar tof verslag en leuk om jouw enthousiasme altijd te zien. Geniet ervan!

2 likes