Geen idee moet je niet aan mij vragen.
Ik ga maar weer eens dat filmpje over Archie kijken, dat is pas echt humor.
Die met die rare baardmans over de drie eenheid ook trouwens maar die duurt me te lang.
Geen idee moet je niet aan mij vragen.
Ik ga maar weer eens dat filmpje over Archie kijken, dat is pas echt humor.
Die met die rare baardmans over de drie eenheid ook trouwens maar die duurt me te lang.
Je doet maar. Maar wat ik wel weet is dat mij het weinig doet waar jij je mee bezig houdt.
Waarom reageer je dan ?
Als jij mijn profiel op zoekt, filmpjes van mij kijkt, etc daar ga ik toch niet over? Maar ik reageerde wel op je opmerking over dat dit “maar” een geleende horloge is. Nu ik het hier over nadenk. Je komt bij mij overmatig negatief over vanalles. Dit valt mij ook op bij andere topics (ook van anderen).
Maar goed ik laat dit hier nu voor wat het is.
Ben jij me nou aan het stalken ?
Ik lees niet in mijn eigen topics reacties van mensen.
Jij hebt een, zeker op dit forum, niet gangbare smaak wat horloges betreft. En hier spreekt men ook wel vaak hoe men denkt over bepaalde dingen (soms iets te vaak misschien). Laat dat je alsjeblieft niet weerhouden om je NA’s te posten.
Ik ben ook geen van van dit horloge, evenals van de meeste moderne invictas, maar ik hoop dat iedereen hier net zo mag genieten van zijn horloges zoals jij van jouw horloges lijkt te genieten
Heb je hem gratis ontvangen?
Ook al leent / krijgt iemand een horloge, en die is daar trots op, laat hem dan. Je kan aangeven dat het niet je ding is maar omdat het niet jouw favoriete merk is hoef je hem toch niet af te kraken, iets met leven en laten leven.
Dit is overigens niet alleen aan PLP, je hoeft het niet eens te zijn maar hou het wat luchtiger / gezelliger.
Fijne avond allemaal
Dat is gelukkig het mooie van horloges, we hoeven niet alles maar mooi te vinden en ieder heeft zijn eigen smaak. Misschien gelukkig maar, anders liepen we allemaal met een submariner en was er verder geen keuze
Blijft nog steeds een verschrikkelijk maar bijzonder apparaat, maar dat heb ik eerder in dit topic ook al gezegd
Dat heb ik toch, post nr. 4 in dit topic.
Daar heb je gelijk in, had het dan daar bij gehouden
Weet dan ook van ophouden.
Ik heb nergens iets lelijks gezegd over het horloge zelf.
Maar je bent wel de hele tijd aan het zuigen.
Het zal wel, toedels
Dag hoor!
Had het niet alleen over jou, er zitten er meer tussen die ergere dingen roepen.
We zullen het maar afsluiten, no hard feelings
Ik snapt(e) het ook al niet.