Waarom draait een topic van mij altijd uit op deze discussie?
Omdat mensen zouden willen dat ze net zoveel plezier kunnen beleven aan Invicta horloges als jij, maar door onze materialistische maatschappij kunnen ze dat niet (meer).
Jaaaaaaaa! Lekker Invicta aftrappen, leuk man! Weet dat er wel mensen plezier aan dit merk beleven.
Een aparte smaak staat altijd ter discussie…maar aangezien een aparte smaak niet verboden is,zou ik lekker doorgaan met posten van horloges die jij mooi vind.
Overigens,Invicta heeft dan wel modellen in hun collectie die ik zelf niet heel mooi vind,maar zet een meer aangesproken merk op hetzelfde horloge en ze lopen er mee weg…
Goed bezig man!
Veel plezier met deze bijzondere aanwinst.
Weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden, vind het ronde uurwerk in de kussenvormige kast niet helemaal je van het, denk dat een ronde kast mooier was geweest.
Precies dit! Nu heeft het meer weg van wat knip en plakwerk. Stel hier zat een geskeletoneerd vierkant uurwerk in, dan zou dat direct een stuk rustiger ogen. Nu klopt het niet…
Desondanks, veel plezier met je horloge.
Uurwerk is geen ETA maar een Sellita, maar is dit jouw horloge of heb je het in bruikleen ?
Nee ik heb hem niet gekocht. Maar dat is ondanks de korting toch heel veel geld.
Bedankt voor de correctie. Inderdaad in dit geval is het een Sellita. Vergissing. Laatst had ik dit omgekeerd met één van mijn duikers, kwam ik bij één van die jongens hier. Ik: kijk eens naar het uurwerk van mijn Sellita. Hij: eeehhmmm, dit is een ETA.
Het is dus geen NA maar een GA?
Overigens over dat bruikleen. Zoiets ja, wanneer die bevalt dan hou ik hem.
Bestaat dat? xD
Een Geleende Aanwinst?
Jazeker!
Maar een GA is toch ook een NA(nieuwe aanwinst)?
Dan begrijp ik het, dit is zeker een overtreffende trap. Vind hem echt gaaf, kost da?
Ps laat ze maar lullen, jij koopt wat je leuk / mooi vindt. De meeste die ervan afschuwen starte iederekeer een topic: welke rolex/omega/breitling/etc… Moet ik kopen, ik kan niet kiezen / kijk mij eens stoer zijn en duur doen
Telt voor iedereen: doe waar je zin in hebt en laat je keus niet bepalen door de menigte, stuk prettiger leven.
Sorry moest er even uit
TS heeft het horloge helemaal niet aangeschaft, hij presenteert het wel als een nieuwe aanwinst maar het is niet van hem.
Hoe komt het dat jouw reactie bij mij vaak overkomt als zure melk?
Volgens mij heb ik ergens elders geschreven dat ik hem mag houden. Dat is idd geen kopen, maar ook geen lenen.