WTF…E1695 voor een Invicta
Waarop uitgekeken?
Dit (model) horloge.
Nee. 1 van mijn eerst horloges waren Skeleton van Davis helaas zijn die bij mij gestolen. Natuurlijk zijn die helemaal niks waard. Maar baal er nog wel van.
Ik denk eigenlijk dat een Rolex mij op den duur zou vervelen. Eigenlijk zijn het hele suffe horloges. Tuurlijk het model is ok. Redelijk goede afwerking. Maar verder in mijn ogen niet meer dan dat.
Dit is eigenlijk ook de reden waarom ik momenteel liever voor een Ketelaar ga @Dao . Daarnaast zijn sommige figuren die helemaal into de Rolex zijn niet echt bepaald figuren waar ik mij mee wil identificeren. Namen hoef ik niet te plaatsen. Iedereen kent ze hier.
Uhm nou mijn vraag ging niet over Rolex maar jouw horloge is zo’n bijzonder model, ik ken bij mezelf dat het dan vaak even leuk is en dan is het bijzondere / de nieuwigheid / het curiose er van af. Dat bedoelde ik meer.
Daar gaat altijd nog 80% korting overheen toch?
Minimaal 50
De europese websites zijn niet zo extreem als de amerikaanse van Invicta.
Bovenop de 53%
Kan je bijna niet laten liggen zo’n aanbieding…toch?
En je loopt niet met een heel suf horloge zoals Rolex
Weet ik. Maar dat kun je hebben met ieder horloge. Ik heb dat tot nu toe vaker met mijn duikers dan met mijn dress horloges. Dat was eigenlijk de reden waarom ik over Rolex begon. Die zijn bedenker van de meest iconische duiker die er is. Waar ik waarschijnlijk vrij snel op uitgekeken zou zijn.
Jij snapt hem.
ben ook gewoon de boel expres aan het ophitsen
Je eigen topic om zeep aan het helpen
Kijk iets verder dan de nederlandstalige wiki en u zult vinden. Als je dan toch bezig bent kun jij misschien de wiki updaten.
Oh wow. Die bizarre prijs was dus al in de aanbieding
je wil je gelijk?..alstublieft.
Hij was idd al afgeprijsd…
Je kunt deze soms nog ergens vinden voor 1k of zelfs daaronder, even los van het feit of jullie hem dat waard vinden
Maar draait alles om geld?
En sex. Maar vooral om geld, daar kun je altijd nog sexy time voor kopen mocht het niet lukken of mocht je geen zin hebben in het gedoe er omheen.