Volgende week uitproberen op de Malediven!
Veel leuker kan je ze voor dat geld niet kopen!
Malediven…ik ben nooit jaloers maar zou het nu bijna worden.
Ik ben benieuwd, is regenseizoen kijken hoe dat zich uit.
Zal wel meevallen.
Post wel wat updates
Mijn beste,
Solide aanwinst hoor!!
En een aangenaam vooruitzicht!!
Ik wens je dan ook een gerieflijke vakantie.
Orologio Signaturis Temporis.
Veel plezier met de aanwinst, en alvast een fijne vakantie.
Ooit eens op het punt gestaan een reis daarheen te boeken maar toen het puntje bij paaltje kwam waren de tickets zo duur dat we uiteindelijk maar naar Thailand gegaan zijn. Was ook leuk.
Fijne vakantie !
en proficiat met je keuze !
Mooi horloge en een van de klokjes met een absoluut top prijs- prestatieverhouding! Geniet van je vakantie!
Veel plezier op vakantie met deze duikert!!
Leuke combi, ik heb de mijne ook een tijd zo gedragen. Tot ik hem gemodificeerd heb. En toen weer een… En weer gemod… Echt een leuke klok voor dat geld en erg leuk te modden als je er op uitgekeken raakt.
Ik heb wel eens een verslag gelezen over een tudor mod ja…
Heb je het de datumloep er afgehaald? Of is het een glaasje zonder?
Af en toe en buitje
Hey, die vw lego bus heb ik ook.
Ik heb de loupe er af gehaald door te verhitten met een aansteker, heel voorzichtig, stukje bij beetje, tot de lijm wazig wordt en dan met een aardappelschilmesje er af tikken. Naast de black bay mod heb ik ook nog een snowflake mod op basis van de 8926ob.
Gaaf is die he? Ik zag dat er binnenkort ook een Kever komt. Die moet er naast komen te staan!
Als je het glas verwarmd, blijft het horloge dan waterdicht.
Sommige duikhorloges hebben een soort rubber ring rond het glas, ik weet niet of deze dat ook heeft?
Dat heeft deze ook, de kunst is om alleen de loupe te verhitten. Een paar seconden de vlam er op en dan even weghalen en weer herhalen tot de lijm troebel wordt. De mijne is nog steeds waterdicht.
Die vind ik dan weer minder omdat die door de ronde vormen zo blokkerig is; dan vind ik die mini leuker:
http://shop.lego.com/en-NL/MINI-Cooper-10242?_requestid=1883247
Eehm, behoorlijk off-opic inmiddels.
Soldeerbout heb ik ook wel eens gelezen. Is misschien beter controleerbaar?
Als ik me er echt aan begin te storen waag ik me er misschien aan, voorlopig nog niet.
Bedankt, misschien probeer ik het ook.
Vind het mooier zonder.