NA: It's hard to be green, de Burger slaat terug.

Mooi groen is niet lelijk!!!

Citizen maakt ook mooi spul zeg!

Veel draagplezier!!!

2 likes

Totaal geen lomp model :tada:

Erg mooi verhaal. Bedankt voor de schitterende introductie.

1 like

Een wijzerplaat om hebberig van te worden. Nog los van al het technisch (quartz) vernuft en het niveau van afwerking. Veel comfortabel draag- en kijkplezier de komende 30 jaar!

1 like

Wauw. Hoe het logo nog even door het saffier zijn schaduw achterlaat op de plaat. Wat ontzettend mooi en verfrissend.

Mooi geschreven :ok_hand:t2:

Nu blijft wel dat nummer in mijn hoofd hangen! Ik ga alvast opzoek naar hun LP’s!

1 like

Een prachtig horloge in betoverende kleur. Ik begrijp dat het horloge ook een open caseback heeft zodat je het uurwerk kunt zien? Voor mij is hij eigenlijk té mooi, ik hou van iets meer toolish uitstraling, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Geheel los daarvan zijn de toegepaste technieken natuurlijk fantastisch, HAQ, solar, etc. Goed verhaal ook! Geniet ervan en draag haar in goede gezondheid!

1 like

Mooi man, proficiat :partying_face:
De wijzerplaat heeft iets mystieks :green_heart:

1 like

Heel, heel mooi dat groen. Gefeliciteerd met deze mooie Citizen.

1 like

Indrukwekkende verschijning! En mooie foto’s. Top. Geniet ervan.

1 like

Je hebt me weer een prachtige reis laten maken -op-zij- onder - en bijna in je nieuwe aanwinst :ok_hand:Daarnaast de info over het merk Citizen geactualiseerd ! Heel veel visueel draagplezier ermee, al voel er niets van .
Rest een vraag : waarvoor is de additionele opening naast de kroon ?

1 like

Je brengt het er wel een beetje makkelijk vanaf zo hoor :rofl:

2 likes

Genoten (wederom) van tekst en prachtige plaatjes…
En natuurlijk smakelijk gelachen om

1 like

Alsof jij dit horloge zo lang gaat houden! :wink:
Maareh, ik ben er weer 'ns lekker voor gaan zitten, biertje erbij…, muziekje op een gegeven moment wel even uitgezet… :grimacing: Een vermakelijk NA-topic, weer! Ja, het is absoluut een interessant horloge om te zien en écht een horloge voor jou! Mooi merk ook en ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Gefeliciteerd en geniet ervan! :beers:

1 like

Mooi verhaal over citizen en een hele mooie NA.
De groene plaat is geweldig!!

1 like

Een fantastische aanwinst :star_struck::100:
Daarom ook het allermooiste liedje uit Sesamstraat voor jou erbij gedaan .

3 likes

Makkelijk, makkelijk… Ik heb het via SoloJapan gespeeld. Ze zijn niet heel erg veel gezien, maar er zijn websites waar je ze kunt vinden. Ik meen ze ooit op Sakura gezien te hebben, bijvoorbeeld. Maar die drop shipped niet vanuit Spanje.

Ach, als je een schuurspons zou pakken en er een schijfje van een paar slordige microns dik van zou maken vraag ik me af welke structuur het zou hebben. Papier, schuurspons… het maakt mij niet heel veel uit of ik naar een synthetisch polymeer of een biopolymeer zit te kijken, en als ik het goed begrepen heb zijn het allemaal grote moleculen. :slight_smile:

Het ziet er bruut uit. Al maakten ze het van geperste champignonnepoep.

Maar dank allemaal!

Die vallen voor mij af vanwege de goudkleurige details, de grijze ook, maar ik vind ze wel cool. Groen met zilver is makkelijker combineren dan groen met goud (alpinist-ervaringen)

Het is toch frappant hoe anders het karakter van die horloges worden door de verandering van kleur.

Dat gaat lukken, hoop ik. Als ik het in goede gezondheid mag beleven.

Nee, ondanks de hoogte en de hoeken is het elegant te noemen.

Gelukkig heb jij er ook eentje. You know who you are, zal ik maar zeggen.

Ik ken alleen de 2022 release, eerlijk gezegd. Fijne plaat.

Nope. Helaas. De caseback is exact dezelfde als bij de witte Chronomaster die ik had. Titanium base plate, geschroefd, gestampte adelaar in het midden, gravure van specs er omheen.

Ik had het uurwerk graag kunnen beloeren door een stuk saffier.

Dat viel mij ook op. De blauwe van @Ojjz heeft iets koels, deze is warmer. Denk Frozen versus Madagascar, zeg maar. Hoe dan ook kun je, zeker dankzij de gradient ook blijven loeren.

Het A060 uurwerk, net als het A660 uurwerk met batterij, heeft een perpetual calendar. Hier kun je de drukknop gebruiken om te zien in welk jaar / welke maand je zit, en volgens mij ook de krachtreserve.

De handleiding is vrij dik. :slight_smile:

Na de witte Chronomaster (waar het materiaal van de plaat boven het papier anders was, en ook de structuur van het papier anders was) die weg ging om z’n wijzerplaat, en de GS Spring Drive die dan weer een goede wijzerplaat had, maar weg ging om z’n maat en gewicht heb ik heel erg goed nagedacht over m’n volgende move.

Ik denk dat deze zo goed doordacht is dat we hem gaan zien blijven, net als de Santos en de Limited Alpinist. Dat zou een goeie three piece zijn, eerlijk gezegd.

Je gaat het zien. Dit is in alle opzichten superlatief en optimaal voor m’n pols. :point_down:

:wink:

7 likes

:nauseated_face::face_vomiting:. :stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::joy:

1 like

Erg mooi en coole techniek.

1 like

Mooi topic! De plaat is echt nice, goed op de foto’s gezet ook. Veel plezier ervan :+1:

2 likes

Proficiat

1 like

quote Fate_Amenable_To_Change
Eén seconde per jaar afwijking. M’n hersens doen pijn als ik er aan denk. Er zitten zo’n 31,54 miljoen seconden in een jaar.

Idd indrukwekkend nu je het zo uiteen zet.

Wat een gaaf horloge trouwens. Gave plaat en mooie afwerking. Citizen is een prachtig merk. Ik hoor ook nooit iemand klagen over de kwaliteit. Geniet ervan! :+1:

1 like