Nooit meer wegdoen!
(Want dat wordt een enorme afschrijving)
Nooit meer wegdoen!
(Want dat wordt een enorme afschrijving)
Van harte!
Prachtige kast.
Kleur kan mooi zijn maar denk dat dat irl beter te beoordelen is.
Dus voor nu oordeel ik daar maar even niet over.
Je zou het maar moeten meten…
Beetje een zure reactie. Jij koopt ook nooit iets wat je mooi vind denk ik, want dat kost geld…
Van harte, mooi apparaat en goed verhaal!
Heel mooi horloge uit een mooie lijn. Have fan en enjoy
Nee juist niet, dat rare pukkeltje op de zijkant (datumverstelling?) is echt mega storend
Maar verder niets dan lof hoor!! Wat een prachtig horloge, die wijzerplaat is echt een droom
Verrek, jij bent volgens mij ook een hele tijd van de radar afgeweest of niet?
TSer: prachtig horloge met die bijzondere dial.
Schitterend horloge. Ook ik heb ooit @Ojjz horloge mogen betasten, en onder de indruk van het hele pakket. Wijzerplaat bizar mooi, proporties perfect en die gefacetteerde kaspootjes en algehele afwerking
Geniet er van, hij is prachtig. Een van de mooiste horloges welke ik ooit vast heb mogen houden.
Draag je horloges rechts? Want als ik 'm om de linker pols doe is er geen kans op god’s groene aarde dat je het ziet. Sterker nog, met lange mouwen om moet ik al erg rare dingen doen om het op m’n (normale) rechter pols te zien, achter de kroon.
Ik denk dat ik het er mee eens ben. Zeker aan deze kant van de, zeg, 8000 Euro. Ik kan me een tweetal Grand Seiko’s en één Credor voor de geest halen. En een JLC Reverso, maar die laatsten zijn mooi op een andere manier.
Welkom terug, tijdje niet gezien, in mijn beleving. Maar ik herinner me topics van jouw hand, was het niet een Citizen duiker? Enfin, die was ook informatief. Maar je hebt gelijk, de QC van Citizen zin wel snor.
Gefeliciteerd! Ontzettend mooie wijzerplaat!
Gefeliciteerd met deze aankoop, heel mooi gedetailleerd horloge.
Prachtig horloge! Van harte met deze NA.
Schitterend! Mooi dat mosachtige plaatje
Dank jullie wel, mensen.
Ja, leuk hè? Het is inderdaad net mos. Het is dat het Japans is, anders zou je er bijna een plaat van Clannad bij opzetten om op zoek te gaan naar een Klavertje vier.
Niet dat ik nog zo veel geduld heb voor platen van Clannad, maar je voelt waar ik heen wil.
Proficiat fatc!
Mooi. Heel veel plezier ervan.
wat minder aanwezig geweest idd. Zal binnenkort weer eens een topicje aanmaken
Leuk! Ik kan me herinneren dat ze altijd erg goed in elkaar staken, dus ik kijk er naar uit! Al ben ik nu natuurlijk nieuwsgierig.
Heb zelfs een keer geopperd om een mos geur horloge te maken- iedere ochtend ruik ik wel even aan t mos…glashutte komt met 60 tie horloge beetje in de buurt qua plaat