NA: IWC 3706 | “Der Fliegerchronograph” | 1995

Proficiat, tophorloge!
terecht dat je op alle kleine details en variaties let, maakt het zo leuk. geniet ervan!

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd :partying_face: Het zit hem in de details, :tophat:

1 like

Van harte gefeliciteerd!!
Heel veel draagplezier!
Heb af en toe nog wel eens spijt dat ik de mijne verkocht heb. Het is echt een geweldige chrono.

1 like

Cool geschreven en dank voor het meenemen van ons in de details. Mede met die vette foto’s.

Thanks en geniet er van!

1 like

Heel mooi verhaal, en leuk dat je alle details op lijst. Doet een beetje denken aan de speedmaster NA topics die we de laatste tijd hebben mogen lezen. Daar wordt het forum beter van. Bedankt :pray:

:100:

Die band is kicken :star_struck:

2 likes

Heel mooi, gefeliciteerd!
En nog op tijd:

1 like

Ik kan altijd genieten van dit soort uitgebreide beschrijvingen.
Veel plezier met deze flieger.

1 like

van harte met deze,
draag hem met plezier

1 like

Heel tof! En leuk dat je ons even meeneemt langs alle details. Maakt duidelijk waarom deze versie zo mooi is. Geniet ervan!

1 like

Heel mooi. Veel draagplezier.

1 like

Karaktervol. Dank voor de uitgebreide en gedegen beschrijving. Leerzaam. Inderdaad een gave aanwinst voor dat bedrag. Gefeliciteerd met deze Flieger als NA. Nu wil ik er ook een :thinking:

2 likes

Super cool.

1 like

Mooi! Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Echt een geheel eigen smoelwerk. Mooie tekst heb je erbij geplaatst.
Gelukgewenst!

1 like

Gefeliciteerd met je schitterende NA. :raised_hands:

Dat herken ik. Die hele kleine details maken het zo leuk. Daarom vind ik een iets ouder horloge soms ook leuker om te kopen dan iets nieuws. Het hele uitzoeken en inlezen maakt de hobby voor mij. :ok_hand:

Mooi exemplaar heb je gevonden. :slight_smile:

1 like

Gaaf ding!
Leuke NA ook met mooie foto’s. Zo zie ik ze graag.

Veel draagplezier!

1 like

Wow, je bent niet over een nacht ijs gegaan bij je onderzoek naar dit horloge! :sweat_smile: Het resultaat is prachtig. :ok_hand:

1 like

Dat is geen Fliegerchronograph! Dat is een Pilot’s chronograph. Want ja, ouderwetse Mark XIV RAF wijzers. Zoals ze horen.

Ik vind het nog steeds een liederlijk schandaal dat ze vanaf de Mark XVII (of zo, ergens daar) over gegaan zijn naar RLM Flieger wijzers op hun Mark horloges.

Natuurlijk wil je dat niet op een RAF-style horloge.

Ik ben helemaal bij je. Dit is een geweldige uitvoering. Nog mooier had ik zelf witte, werkende Luminova gezien met dots op de uren, maar dit is de beste keuze uit de mogelijkheden.

Terecht! Gefeliciteerd!

Enneh… geen Duitse schijf bij zoeken! Zonde! Daar zou de RAF nooit aan mee doen.

4 likes

Bedankt allemaal!

1 like

Klasse IWC!:ok_hand:

1 like