NA: IWC Aquatimer 3536

Wat een topper!! :heart_eyes:
In 2000 had ik deze ook nieuw gekocht bij wijlen Kamerbeek Nijmegen. Dan wel de stalen versie…
Full set is deze bijna niet te krijgen…
Die band is ook top…met dat druk systeem…fluitje van een cent…de bezel actie…drukken draaien…geweldig!!

Gefeliciteerd man, genieten!!! Als je er ooit vanaf wil…

1 like

Ja dat werkt echt top! Ben hier zo lang naar op zoek geweest: deze gaat nooit meer ergens heen.

1 like

Eind goed al goed. Mooi horloge Tom. Die kom ik graag eens bewonderen.

1 like

Hij is mooi👍🏻 Veel draagplezier!

1 like

Mooi hoor! Veel draagplezier!

1 like

Heel mooi!

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

De aanhouder wint! Onmiskenbaar titanium :+1:

1 like

Proficiat

1 like

Een spannend verhaal, met een mooie afloop! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi horloge met een mooi verhaal :+1:

:point_up_2: Ook dat :wink:

2 likes

Hahah tx! Origami vogels zijn dit :joy:

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand: :ok_hand: gefeliciteerd

1 like

Priceless! :joy:
Goed verhaal en erg fraai horloge. Ben benieuwd naar het resultaat na de IWC (straal)beurt, dan zal ‘ie als nieuw zijn. Mooi.

Veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst Tom :ok_hand::ok_hand:!
Hem vanavond even om de pols gehad :heart_eyes:!
Wat draagt dat lekker :yum:!

1 like

Van harte gefeliciteerd. Je hebt een hele goeie smaak en ik hoop dat je lang plezier hebt van dit unieke horloge :blush:

Dit is nog het nummer van de IWC vouwsluiting voor de rubberband. Hij is niet van titanium maar gezandstraald: IWA16620.

Mocht er ooit een rubber keeper kapot gaan dan kun je die los bestellen. Zover ik weet het enige boandje van IWC waar dat bij kan

1 like

Wat een prachtige aanwinst .

1 like

:joy: :joy: :joy:

Gave IWC zeg!!!

1 like

Normaal natuurlijk kwestie van de sifon losdraaien maar de vorige eigenaar heeft er een plank strak tegenaan gezet. Kortom: van bovenaf de wasbak/kom moeten weghalen om vervolgens de afvoer los te koppelen. Was wat chagrijnig :joy:

3 likes

Zal wel eens naar die vouwsluiting kijken. Moet je die pennen eruit hameren? Het systeem met die pushers werkt voor mijn gevoel niet voor de links die aan de kast vastzitten.