Wow! Mooie klok!
Mooie aanwinst; gefeliciteerd!
Lekker verhaal en dito IWCâ:+1:t2: dat van die box herken ik. Jaren terug van een Ingenieur afgezien, omdat de doos erg plakkerig was. Ik zag niets aan horloge, maar toch twijfelde ik over het verhaal.
Het is echt troep hoor. Echt veel merken hebben hier last van.
Wat een cool ding.
Gefeliciteerd!
Een prachtig horloge. Bij een duiker uiteraard geen zichtvenster maar het uurwerk hoeft zich eigenlijk niet te verstoppen. Dit uurwerk, IWC 37524, gebaseerd op de ETA 2892, is nog geheel goudkleurig. Ik hoor de zuurpruimen al, âGeen manufactuurkaliber!â. Maar geen enkel ander merk gebruikt het 2892 kaliber met dit afwerkingsniveau en âwolkenschliffâ. Zegt veel over het understatement van IWC. Ondanks de gesloten kast is er geenszins bezuinigd op de afwerking van het uurwerk. En ook op de rest niet. De kast, band en wijzers hebben een afwerking van het allerhoogste niveau. Bij bv Audemars Piquet betaal je hier het dubbele voor. Dus ook de prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. Heel veel geluk met dit horloge.
Prachtige Aquatimer.
Gefeliciteerd met deze kanjer.
3536 is dé Aquatimer wat mij betreft. Een klassieker. Gefeliciteerd!
Prachtig. De 3536 is eigenlijk wel een horloge die ik regelmatig check op diverse sites. Echt een goed exemplaar in titanium en met documentatie is niet zo gemakkelijk. Prijs je gelukkig met een de mooiste duikers ooit gemaakt door IWC.
Gefeliciteerd Tom, hele gave duikerrrrrâŠ
Thanks! Hij loopt ook echt al 2 dagen spot-on. Had ik ergens wel verwacht maar aan de andere kant blijft t een horloge van bijna 20 jaar oud.
Super mooie IWC! Jammer dat ze deze stijl later losgelaten hebben.
Howly cow, wat een kanjer heb je daar gestrikt zeg.
Deze zit zeker in mijn top 3, mooi naast de Sinn EZM1 en de witte IWC MK XV Gadebush
Heel gaaf model! Een van mijn favoriete IWCâs. Geniet van deze pracht aanwinst!
Heel gaaf ding zeg schitterende aanwinst. Geniet er van
Top horloge uit de hoogtijdagen IWC
Van harte! Een echte mooie klassieker.
Gefeliciteerd! Hele mooie Aquatimer
Heel erg mooi!