Vandaag vriend Paul (@vierport) weer ontmoet op onze inmiddels vaste stek. Gezellige kop koffie en een nieuwe aanwinst.
Ik hou vooral van dressy horloges, maar draag ook graag allrounders (ik durf de term ‘beach to boardroom’ niet meer echt te gebruiken). Bij een pak draag ik liever iets formelers, maar ik draag ook graag mijn Explorer en heb in het verleden een paar Aqua Terra’s en GS-en gehad. De ‘allrounder’ die ik nog niet had is deze Ingenieur. In zwart en 40mm voor mijn pols en smaak geschikt.
Het vehaal is waarschijnlijk bekend. Vreselijk overpriced want er zit geen inhouse uurwerk in, maar oh zo mooi gebouwd. Redelijk plat. Prachtig Genta design. Wijzerplaat heeft door 3 niveaus een prachtige diepte.
Draagt heerlijk in ieder geval en ik vind het een zeer geslaagd ontwerp. Samen met 120m waterdichtheid en stralingsbestendigheid een zeer bruikbaar horloge. En dus gezondigd tegen mijn eigen snobisme (voorkeur voor inhouse uurwerken).
Hier wat plaatjes met de iPad geschoten (behalve de eerste, die is gejat).
Ik had hem ooit op 1 staan als grail, nu (gelukkig voor m’n hebberigheid) was hij al enigzins weggezakt in dat lijstje .
Maar nu ik hem hier weer zie… je wordt bedankt!
Nee veel plezier ermee, jij hebt echt belachelijk mooie klokjes
Blijft toch een mooie, stijlvolle alleskunner in het sporty-dress segment, om het in beach to boardroom taaltje te zeggen, laat je maar eens gaan met deze topper Tom
Wederom een erg toffe aanwinst Tom, gefeliciteerd Heb dit altijd een prachtig horloge gevonden maar iets heeft mij er tot nu toe van weerhouden om hem te kopen. Vind overigens de versie met witte wijzerplaat mooier dus zou direct een ruil maken met @Tuur1968