NA: IWC ingenieur IW328903

Precies mijn “issue” met dit horloge.
Afgelopen weken de Ingenieur meegehad op vakantie naar Curaçao en Bonaire en heb het niet echt comfortabel gedragen, thuis redelijk op maat maar zodra het warm wordt of tijdens een lange wandeling , dan wordt het voor mij niet meer comfortabel.

Bij de boutique navraag gedaan naar alternatieve sluitingen maar zijn daar op dat moment niet verder mee gekomen.
Verder heerlijk horloge en die kleur is magnifiek inderdaad ! Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop.

2 likes

Wat een knaller is de ingenieur toch, echt prachtig. Geniet ervan

1 like

Prachtig horloge! Veel draagplezier gewenst.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Zie antwoord topic starter. Misschien ook een oplossing voor jou ? Mijn ingenieur IW323902 heeft hetzelfde issue maar vind het een supertof horloge en is voor mijn geen dealbreker om de nieuwe ingenieur te kopen.

1 like

Gefeliciteerd!! Heel erg mooi horloge. Kriebelt al een tijdje hier om eens te gaan kijken… maar uit zelfbescherming nog maar niet gedaan.

Ik dacht dat er tegenwoordig een micro verstelling op zat of heb ik dat verkeerd begrepen?

1 like

Écht heel gaaf! Gefeliciteerd🥰

1 like

Goede keuze gemaakt!!! Het is al eerder gezegd maar die dial :clap::clap::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Dat is zeker een optie alleen moet je ergens nog steeds een compromis sluiten, dat is juist het fijne van de sluiting op m’n Big Pilot.

Eerste-wereld-probleem , ik weet het :upside_down_face:

2 likes

Wow :star_struck:. Van harte gefeliciteerd met deze prachtige IWC als NA

1 like

Hij is prachtig! Geniet ervan!

1 like

Hier een oude Inge maar deze is ook niet te versmaden.

Veel draagplezier toegewenst.

4 likes

Proficiat! Erg fraai. Toevallig laatst alle kleuren gezien en de zwarte gepast. Mooier in het echt dan op de foto’s!

2 likes

Geweldig mooie aanwinst. Heel veel plezier ermee!

1 like

als je naar de band kijkt dan zijn er smalle en brede schakels, ik ga gewoon een smalle vervangen door een brede.
Bij Schaap en citroen vertelde ze dat er ook nog halve schakels te bestellen zijn.
Een perfecte pasvorm zou dus zeker realiseerbaar moeten zijn.

1 like

Nee geen micro verstelling op de band of clasp, de schakels zijn uitwisselbaar maar geen easy adjustment on the spot.

1 like

Prachtig :star_struck: Congrats :partying_face:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd

1 like

Schitterende Iwc, heel veel plezier met deze knaller!!

1 like

Gefeliciteerd en in een woord: Prachtig!

1 like