Prachtig
Ge wel dig!
, veel plezier ervan.
Schtterend horloge. De Ingenieur is altijd een favoriet van mij geweest. Gefeliciteerd!
Prachtig horloge! Ik vrees dat ik zo’n soort horloge precies twee dagen zonder krassen kan houden…
Wat een geweldig mooi horloge. Gefeliciteerd.
Prachtig horloge, gefeliciteerd. Zag m in de boutique ook, in het echt een geweldig horloge inderdaad. Veel plezier ermee!
Gek dat dan toch extra schakels besteld moeten worden; voor mijn 20cm pols wordt het dan een lastig verhaal als ik het goed begrijp
Mooi hoor. Dit is één van twee horloges met geïntegreerde bracelet die ik zou overwegen, en direct ook het enige moderne Genta ontwerp wat ik mooi vind.
Hulde! Mooie kleur, mooi materiaal, goed gekozen.
Veel plezier er mee!
Prachtig horloge. Veel draagplezier.
het is voor het eerst dat ik geen extra schakels heb bij een uurwerk, dus de band is standaard kleiner dan normaal. Maar extra schakels en halve schakels zijn bij te bestellen. Dus ook aan te passen voor een grotere pols.
(Of dit altijd kosteloos is is nog maar de vraag)
Hieronder nog even een foto van de band, hier zie je dat er kleine schakels (1) en grote schakels (2) zijn.
Veel banden hebben een taper waardoor de schakels in de breedte verschillen, maar ik had nog nooit een band gezien waar de schakels in lengte verschillen.
Erg mooi, gefeliciteerd!
Bijzonder mooi horloge! Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!
Prachtig! Veel draagplezier gewenst
Schitterend! En heel bijzonder die kleurnuances.
Geniet van dit juweel.
Wat een beuker!
Goed horloge zeg!! Proficiat!
Van harte met je NA!
Ik heb mijn spiegelreflexcamera vanonder het stof gehaald in een poging de kleur wat beter vast te leggen. wel betere detailfoto’s al merk ik wel dat het hiermee niet lukt de volledige wijzerplaat tegelijk scherp te krijgen. Maar het heeft ook zijn charme.
Zo mooi de wijzerplaat met deze kleur .
Zwart is deze minder, een goede keuze.
Proficiat.