Haha white… white wife kan ook, ook goed om te doen
Thanks! Inderdaad iets meer dressy, Maar daarom juist ideaal voor mij. Ik kan hem elke dag om naar kantoor als ik zou willen, maar hij is wat mij betreft door de chrono en eventueel met een wat speelser bandje ook prima voor weekenden! Die van jou vind ik overigens ook prachtig. Sterker nog mijn volgende doelwit wordt waarschijnlijk de “Le Petit Prince”-versie!
Tussen al het Rolex en Seiko geweld heeft IWC en de Portugieser in het bijzonder inderdaad weinig liefhebbers op dit forum. Daar heb ik mij met mijn aankoop maar niet door laten leiden
Top horloge, veel plezier ermee en alvast veel geluk met z’n drieën!
Prachtige aanwinst en wat een mooi moment!
Toevallig de datum op het garantiekaartje open gelaten om de geboortedatum in te vullen?
En heel veel geluk straks met kleine!!
Gefeliciteerd! Wat een gaaf horloge!
Succes met de laatste loodjes van de zwangerschap!
Zo hee die is erg mooi. Geniet ervan en nog meer van jullie kindje!
Van harte gefeliciteerd met het heugelijke nieuws en dit schitterende horloge om het te vieren!
Wit is perfect !
Proficiat met dit prachtexemplaar. Wit is zeker de beste keuze. En eerst testen met een Parnis is zo gek nog niet hoor. Zo heb ik zelf ook als eens een Corgeut gekocht met dezelfde reden😁
deze is 40,9 mm. je wacht dus op -/- 1,9 mm?
Yes. Het verschil tussen 41 en 39 mm is precies het verschil tussen mooi aanwezig en net iets te groot op mijn pols. Dikte zou dan ook iets minder moeten zijn. Dan zou het netjes onder overhemd passen.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! Sinds 39 een tijdloos ontwerp, tijdje niet in productie geweest maar sinds 1993 (als ik het goed heb) weer in productie!
Klopt, de LE 150 years heeft een manufactuur uurwerk en bijna dezelfde wijzerplaat, niet dezelfde.
Bij de LE is de gehele wijzerplaat gedrukt, geen opgelegde indices. Daarnaast is de plaat glanzend wit, 12 (?) lagen lak, lijkend op emaille/Enamel.
En de baby is er sinds gisteren! Hoera! Tot dusver weinig interesse voor het horloge . Mama haar borst is interessanter
Horloge binnen -> binnen 1 minuut respons
Baby is er -> 12 minuten and counting en nog steeds geen reactie
Tsjonge, wat een een volk op dit forum…
Gefeliciteerd! Daar kan natuurlijk geen enkel horloge tegen op, geniet ervan!
Gefeliciteerd.
Hoop dat moeder en dochter het goed maken.
Heel veel geluk en gezondheid.
Gefeliciteerd! En hopelijk gaat het met moeder en kind allemaal goed!