NA: IWC Ultra thin perpetual calendar

Hoe kan ik dit topic nou gemist hebben?!?
GE WEL DIG geschreven. Was een genot om te lezen, dank daarvoor!

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met deze aanwinst. De liefde en passie druipen er vanaf.

Uit pure nieuwschierigheid. Wat is een gemiddelde service interval voor zo’n gecompliceerd horloge?

2 likes

Fantastisch geschreven! Zelden zo’n goed topic gelezen op dit forum. En een prachtig horloge! Gefeliciteerd en geniet ervan.

2 likes

Dank voor de complimenten! Ben blij te lezen dat mensen er plezier aan hebben gehad.

Naar mijn weten wordt de service interval niet direct beinvloed door de complicatie. Een service valt alleen duurder uit vanwege het altijd onderdelen en de gecompliceerdheid en benodigde skills.

Voorlopig hoef ik hier gelukkig niet over na te denken, want mijn exemplaar is eind vorig jaar nog bij IWC geweest voor een complete service.

1 like

Mooi verhaal! Leuk om te lezen en tevens een hoop geleerd over de geschiedenis achter dit schitterende stuk.

Veel plezier met het dragen ervan!!!

1 like

Het horloge-orakel Tim Mosso over zijn favoriete IWC’s. Onder andere de door mij bovengenoemde Da Vinci Tourbillon komt voorbij. Maar ook de Tribute to Pallweber, wat een persoonlijke favoriet van mij is die ik hier al vaker heb aangehaald.
En Tim reageert zelfs kort op de IWC Romana! Het kijken waard.

https://www.youtube.com/live/_35oVjlRJTw?si=UDqFf-LVTCBAcw-s