Opeens zie je hem, een moonphase zoals hij bedoeld is en omdat een Patek nog zeker een paar maanden gaat duren de keuze gemaakt om voor dit prachtexemplaar te gaan.
De 37mm zonder moonphase ligt in de bankkluis, maar ik wilde toch ietsje groter (dat zij mijn vrouw ook altijd, totdat ze mij ontmoette) en daarom al meteen verliefd op deze 39mm.
Staat top, full set en de prijs ok. Verkoper gecontacteerd. En jawel je raad het misschien al, verkoper bevond zich in het buitenland.
Door te verzamelen heb ik mezelf geleerd grondig onderzoek te doen voordat ik enkele euro’s ‘blind’ overmaak naar het buitenland en durf ik te zeggen dat ik de meeste trucs via eBay, Chrono24, Marktplaats, etc wel ken. Maar een hele geruststelling was dat deze man een Nederlander is die in het buitenland werkt en schijnbaar een bekende is in de horlogewereld. Niet voor mij, maar hij stelde mij meteen gerust door veel info te verstrekken zodat ik akkoord ging. Zojuist het prachtexemplaar mogen ontvangen. De afwerking is fantastisch en de staat is zoals nieuw. Hierbij de plaatjes:
Prachtig. Lekker van genieten!
Wat een schitterend horloge! Prach-tig!
Benieuwd bij wie je hem gekocht hebt, was de genoemde Nederlander een particulier of een handelaar?
Particulier
Geweldig horloge! Veel plezier ermee!
Super! Heel veel plezier met dit prachthorloge
Mijn beste,
Een glorieuze verworvenheid!! Zéér fraai!!
Chapeau!!
Ik wens je er een prestigieuze tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Niettegenstaande de IWC ook een prachtexemplaar is!
Erg mooi, veel plezier er mee!
Werkelijk waar prachtig!!!
Werkelijk prachtig…zeer geslaagd ontwerp! Van harte en veel draagplezier gewenst.
Wow, mooi zeg!
Ipe,
Dit was de marktplaats advertentie toch?
Spijt, spijt, spijt
Prachtig horloge
Gr/Arthur
Schitterend
gave aanwinst en smaakvol opgemaakt met je opinel
Geweldig mooi horloge !!!
grappig dat de foto’s op inpakvolgorde staan
Erg mooi, van harte:+1:t2:
Proficiat! Heel mooi!
Wat een schoonheid!!!
Wat een mooie jlc geniet er van Gr menno