NA: Jaeger Lecoultre Master Geographic

Top horloge👌

1 like

Wederom een schoonheid Tom…wat een plaatje! :ok_hand: Van harte met de nieuwe aanwinst.

1 like

Haute Horlogerie, maar dan echt! :ok_hand:

Van harte gefeliciteerd met dit wonderschone horloge! :slightly_smiling_face:

1 like

Schitterend! Van harte gefeliciteerd!
Ik heb/had dit model ook op het oog, al staat het broertje, in de kleurstelling zoals jij hem hebt, nog nét iets hoger

1 like

Wat een mooi ding Tom!

1 like

Schitterende keuze en ik had dat systeem om een tweede tijd in te stellen en af te lezen nog niet eerder gezien, geweldig!:ok_hand:

1 like

Prachtig !!!

1 like

Erg mooi! Van harte! :smile: :+1:

1 like

Gefeliciteerd Tom, echt iets bijzonders! Je hebt nu met je cleane dresswatches als de Orion, de sportievere Rolexen en een paar gecompliceerde stukken echt een geweldig gevarieerde collectie. Heel mooi!

1 like

Er is veel gebeurd in de collectie hoor. De Orion is al een hele tijd weg. Ingeruild op een Nomos Weltzeit. Van de Rolexen zijn enkel de ingetogen modellen over, de witte OP en de Explorer. En dan natuurlijk de overige dressers, de Parmigiani, Zenith en Junghans Max Bill en de twee JLC’s dus.
Voor aankoop van deze JLC heb ik een Rolex 16750 laten vertrekken.

3 likes

Proficiat Tom! Echt prachtig!

Liefde op het eerste gezicht moet je niet negeren :heart_eyes::wink:

1 like

Merci Tom - ik heb de voorloper van deze gehad. Die vond ik nogal uit balans na enige tijd en moest dus het veld ruimen. Deze lost dat op. Erg mooi.

3 likes

waanzinnig gaaf. Beide JLC’s trouwens.

Geniet ervan!

1 like

Wauw, mooi hoor. :+1: Gefeliciteerd! :champagne:

1 like

Wow super chic en mooi gefelictieerd

1 like

Schitterende keuze, mooi duo.
Gefeliciteerd met je NA.
Veel draagplezier gewenst, maar dat gaat vast lukken.

2 likes

Prachtig, staat ook hoog op het verlanglijstje en weer eens wat anders dan Rolex! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met deze schoonheid. Beautiful :ok_hand::+1::+1:, maar zijn broertje is wat betreft ‘the looks’ een master

1 like

Gaaf man! Veel plezier :slightly_smiling_face: Nu lekker reizen om die tijdzones uit te proberen :wink: groeten uit Uzbekistan

1 like

Prachtig!!

1 like