Top horloge👌
Wederom een schoonheid Tom…wat een plaatje! Van harte met de nieuwe aanwinst.
Haute Horlogerie, maar dan echt!
Van harte gefeliciteerd met dit wonderschone horloge!
Schitterend! Van harte gefeliciteerd!
Ik heb/had dit model ook op het oog, al staat het broertje, in de kleurstelling zoals jij hem hebt, nog nét iets hoger
Wat een mooi ding Tom!
Schitterende keuze en ik had dat systeem om een tweede tijd in te stellen en af te lezen nog niet eerder gezien, geweldig!
Prachtig !!!
Erg mooi! Van harte!
Gefeliciteerd Tom, echt iets bijzonders! Je hebt nu met je cleane dresswatches als de Orion, de sportievere Rolexen en een paar gecompliceerde stukken echt een geweldig gevarieerde collectie. Heel mooi!
Er is veel gebeurd in de collectie hoor. De Orion is al een hele tijd weg. Ingeruild op een Nomos Weltzeit. Van de Rolexen zijn enkel de ingetogen modellen over, de witte OP en de Explorer. En dan natuurlijk de overige dressers, de Parmigiani, Zenith en Junghans Max Bill en de twee JLC’s dus.
Voor aankoop van deze JLC heb ik een Rolex 16750 laten vertrekken.
Proficiat Tom! Echt prachtig!
Liefde op het eerste gezicht moet je niet negeren
Merci Tom - ik heb de voorloper van deze gehad. Die vond ik nogal uit balans na enige tijd en moest dus het veld ruimen. Deze lost dat op. Erg mooi.
waanzinnig gaaf. Beide JLC’s trouwens.
Geniet ervan!
Wauw, mooi hoor. Gefeliciteerd!
Wow super chic en mooi gefelictieerd
Schitterende keuze, mooi duo.
Gefeliciteerd met je NA.
Veel draagplezier gewenst, maar dat gaat vast lukken.
Prachtig, staat ook hoog op het verlanglijstje en weer eens wat anders dan Rolex! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met deze schoonheid. Beautiful , maar zijn broertje is wat betreft ‘the looks’ een master
Gaaf man! Veel plezier Nu lekker reizen om die tijdzones uit te proberen
groeten uit Uzbekistan
Prachtig!!