NA: Jaeger Lecoultre Master Geographic

Held! :slightly_smiling_face:

En die JLC is werkelijk prachtig!

1 like

Nou nou, dat is even een mooie aanwinst op een druilerige woensdag. Heel veel plezier er mee.

1 like

Een topper​:ok_hand:t5::ok_hand:t5::ok_hand:t5:

1 like

Beide horloges zijn werkelijk prachtig :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Fraaie, smaakvolle JLC set zo… enjoy!

1 like

Wat een prachtige JLC !
Gefeliciteerd met deze NA

1 like

Ik zag de topic titel en ik wist meteen dat het een NA van jou zou zijn

Proficiat!

1 like

Voor mij zou deze JLC niets zijn, omdat ik niet zou weten waar ik het eerst moest kijken. Jouw brein is duidelijk verder geëvolueerd dan mijn grijze cellen.

Maar wat een pracht horloge en geweldige complicaties. Hoe krijgen ze het in zo’n kast.

1 like

Wat een prachtige aanwinst, geniet ervan! :heart_eyes:

1 like

Wat een mooi horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Ah kijk aan! Snel gegaan allemaal… Ik had inderdaad nog een Sub en een Pepsi in m’n hoofd in de categorie Rolex. Had ook niet verwacht dat je de Orion weg zou doen maar genoeg mooie dresswatches over zo te zien.

Krijgt die Junghans ook nog draagtijd naast al dat geweld?

1 like

Dat moeten we gaan zien. Blijft een bijzonder ontwerp.

Ach, geweld of niet, ze blijven tof, Junghanzen. Maar ook erg breekbaar. Da’s jammer voor mij. Ik draag de mijne daardoor toch minder.

Buiten dat: toffe JLC, veel plezier er mee! De Nomos Weltzeit houdt mijn voorkeur, juist omdat hij simpeler is, maar deze is zeker niet lelijk te noemen.

HMHID… voor de Belgen die niet in code taal spreken = Heel Mooi Horloge Is Dit. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Veel plezier er mee, prachtig!

VPMDH.

1 like

Gefeliciteerd. Bijna net zo mooi als je Ultra Thin Moon.

1 like

Zeer mooie NA :+1:

Maar:

Wel even nieuwsgierig, want op de plaatjes vind ik deze gewoon top. Volgens mij valt 41mm sowieso buiten jouw voorkeuren of speelt er meer?

1 like

Ik vond hem te groot, maar naar mijn smaak in zijn geheel te grof. Niet echt een subtiel horloge door maatvoering en materiaalgebruik/glimmende delen. Daarnaast vond ik hem niet veel meer uitstralen dan horloges van half de prijs.
Blijft persoonlijk natuurlijk!

1 like

//eu1.dh-cdn.netD//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.netC//eu1.dh-cdn.netO//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net=//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netC//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nety//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netV//eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net=//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netV//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netM//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netT//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net

1 like

Vandaag natuurlijk om.

Huh? Plaatje uploaden lukt niet…

1 like

Ter bescherming van de overige HF leden tegen accute verblinding…:heart_eyes:

2 likes