NA Jenny Caribbean Reissue 50th Anniversary

Gefeliciteerd en een prima verhaal :+1:

1 like

Jenny heeft een nieuw model uitgebracht welke alleen te koop is via de US dealer Purchasedirect. Met HEV en lekkere kleuren.

Kwaliteit is top maar de prijs op de mat is me iets te duur.

1 like

Hier nog een uit de oude doos heerlijk model deze Jenny Caribbean Yachting :heart_eyes:

13 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

Is er misschien een manier, om de echtheid te bepalen??, ik heb de zwarte met oranje draaischijf in bezit gekregen ( nieuw) bij een aankoop van verschillende spullen

3 likes

niet nodig, hiervan zijn geen namaak in omloop :+1:

Mooi vondst en leuke versie, veel plezier ermee. Als je hem weg doet pb me maar!

1 like

Hierbij de NA, nu in een andere kleur. In Nieuwstaat, sticker zat nog op de caseback.

Helemaal blij mee. Bedankt @Mariovs voor de gezellige overdracht!

13 likes

Mooi, zeg. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Helemaal :+1: Gefeliciteerd!

1 like

Echt top. Gefeliciteerd

1 like

Van harte , erg mooi :+1::+1:

1 like

:partying_face::partying_face::partying_face:
Super toffe aanwinst :ok_hand:
Gewoon nog een Jenny erbij .

1 like

Dank je wel!!! De zilveren is al geruime tijd naar een ander HF lid. Qua kleurstelling kwam die toch te dicht bij de Doxa. Maar wilde er 1 terug want je krijgt zoveel waar voor je geld. Goede bouwkwaliteit, goede specs, een enorme geschiedenis en… kijk toch eens wat een cool design…

1 like

Oud en nieuw samen

2 likes

Gaaaf!! Heb je die blauwe toevallig pas sinds een paar maanden?

Ik heb deze in 2019 hier op het forum gekocht van iemand die ze zelf gekocht had in 2018

1 like

Ah oke… Ja deze kleur op staal zie je weinig voorbij komen en paar maanden geleden had ik er 1 gemist vandaar. Mooi en dat blauw moet in het echt super zijn had ik begrepen.

4 likes

M’n vader zijn oude duik horloge,hij wou het weggooien, het zat in een doos met oude spullen om naar kringloopwinkel gebracht te worden,weet iemand of dit horloge nog iets van waarde heeft

2 likes