NA Jenny Caribbean Reissue 50th Anniversary

Ik heb deze al een tijdje in bezit maar ik heb eindelijk de tijd gevonden om de Beads of Rice band er op op te zetten. Hier de inleiding van @Eddio (bedankt voor het uitzoekwerk!) over dit prachtige merk met bijzondere geschiedenis.

NA Jenny Caribbean Reissue 50th Anniversary

De originele BOR band was niet meer te krijgen dus ik heb er een via Geckota weten te vinden. 21 mm zelfs! Echter de rechte aansluiting vind ik niks. Voor 5 dollar wat losse 22mm endlinks besteld en met de slijpsteen een mm eraf geslepen. Mooi klusje voor de donderdagmiddag. Ik ben er blij mee en hij past mooi bij zijn oranje Doxa broertje!

65 likes

Erg mooi gefeliciteerd! Zou bijna denken dat die band er gewoon bij hoort, mooi gedaan.

1 like

Echt een gaaf horloge, netjes gedaan zo met die band, lijkt gewoon origineel zo :+1:

2 likes

Erg netjes gedaan!
Mooie set zo ook👌

1 like

:scream::scream::scream::scream::scream: wow Fantastisch!!! Wat mooi gedaan zeg. En ik me maar suf zoeken naar 1 in een andere kleur en met de originele BOR die je weinig tegenkomt. Mogelijk dat ik je nog een keer ga lastig vallen met een vraag… Heel veel plezier ermee, de combi is super!!!

1 like

Mooi gedaan! Fraai horloge, enjoy!

1 like

Erg strak gedaan!

Hele mooie combi op de Jenny zo! Die 300T ook uiteraard! :+1:t4:

1 like

Gave combi :muscle:

1 like

Mooi merk, en mooi werk aan de end-links, gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze klassieker.

1 like

Machtig mooi watch Chris. :+1:

1 like

Tof ding! Mooi met die bor band.
Dat is best een lekkere band, heb er ook 2 van en ze bevallen prima.

1 like

Dat heb je mooi gefixed! Respect.

1 like

Dank allen,
Kwalitatief is de Geckota band erg goed. Mocht je daar nog eens aan kunnen komen dan raad ik het aan. Aantal is iets van $ 58 dus erg interessant. Kwalitatief doet het niet onder voor de originele Doxa band die waarschijnlijk voor het 10 voudige te koop is.

Heel erg mooi!

1 like

Netjes hoor. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge en die band past er perfect bij.
Zeker met deze aansluiting.

1 like

Prima endlinks gefit :ok_hand:t3: and like your style; Caribbean modellen en Doxa toch wel de echte vintage duikers die een wat meer uitgesproken karakter hebben, gaaf setje zo!

1 like

Mooi horloge deze Jenny. Nooit van gehoord en bor staat er top bij :ok_hand:

1 like

Mooi gedaan.Aparte verschijning zo!!

1 like