NA: jlc Deepsea chronograph

errug mooie klok zeg. Het bandje dat weet ik zo nog niet :-), maar wow, wat een pracht exemplaar!

Ohhhh mooiste NA van 2017!!

2 likes

Heeeeeeel erg mooi. En geen grote massa model. Alleen een echte horlogeliefhebber zal deze opvallen.

1 like

Prachtig Ed!

1 like

Mooi hoor!

1 like

Lekker, zo’n uitgebreide beschrijving van je hele mooie nieuwe aanwinst!

Vreemd, helemaal in deze prijsklasse. Kom op zeg, dat hoort dan toch gewoon mooi gesigneerd te zijn voor dat geld!?!

De aanduiding “Deepsea” kan ik hiermee niet helemaal duiden.

Voor de rest een hele mooie combinatie tussen (semi)duiker en chrono!

Veel draagplezier!

Grt. Marco

Oeh dit is toch wel ff andere koek dan al die Rolexjes :grin:, wat een mooie klok!

Gefeliciteerd. Wel een van de mooiste van JLC.
Mooi bol saffier, ruwe wijzerplaat, slanke lugs met facet, eigenaardige chrono indicator, leuke lume.
Zeer leuk horloge om een keer geprobeerd te hebben. Maar dan wel als je hem voor een gunstige prijs kunt vinden.
Dat van die unbranded gesp en kroon vond ik trouwens ook maar zo zo.

4 likes

Dat zijn mijn gedachten ook. Sowieso deepsea en chrono niet echt logisch echter a name is just a name. Ik had een gesigneerde kroon en gesp ook mooier gevonden maar in deze ’ vintage’ achtige exemplaren (tribute to deepsea, deepsea chrono en deepsea chrono cermet) heeft men gekozen voor blanco.

1 like

Tja, wat is een gunstige prijs. JLC uiteraard nooit zo waardevast als rolex echter na ongeveer 8 modellen van rolex geprobeerd te hebben geen echte klik. Uiteraard wel flink onder list gekocht maar zeker een potentieel afschrijvingsrisico. Bij dit horloge eens een keer niet naar gekeken maar gewoon dragen en bekijken. 1e indruk is positief en heerlijk comfortabel.

3 likes

Mooi! :+1:

1 like

Schitterend👌🏽

1 like

Inderdaad gewoon dragen en genieten. Hij is prachtig. Chapeau.

1 like

Wat een fantastische klok, gefeliciteerd!! Een keer eerder voorbij zien komen hier op het forum en sindsdien spookt hij door mn hoofd. Cursieve tekst

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: prachtige aanwinst! Proficiat!

1 like

Wow…in de categorie schitterende aanwinsten!!! :heart_eyes:
Hij is mooi!!!

1 like

Wat een beauty!!! Gefeliciteerd!

1 like

Ontzettend mooie aanwinst !!!

1 like

Een pracht, gefeliciteerd!

1 like

Thats the spirit!
Mooi man…