NA: jlc Deepsea chronograph

Wat een enorm mooi horloge! Hij zou zo op m’n shortlist kunnen komen maar ik vrees een beetje voor de kosten van een servicebeurt. Hoe liggen de prijzen hiervan bij een JLC (chrono)?

1 like

Geweldig mooie aanwinst!!! :heart_eyes: Geniet ervan!

1 like

Fantastische aanwinst!
Zit er ook al lang naar te loeren …

Enige nadeel vind ik de niet-ceramische bezel
Maar dat past ook weer wel bij de retro-look

1 like

Very, very nice :+1:

1 like

Schitterend! Ik zou er prima mee kunnen leven dat er geen gesigneerde kroon en gesp op zitten. Gelukkig ook geen kijkvenster en keramische onderdelen. Al deze dingen kan je tegenwoordig ook krijgen op een chinees van een paar tientjes lijkt wel.

Nee, dit is een gewoon een geweldig mooi ontwerp van misschien wel DE manufacture! Genieten maar…:+1:

3 likes

Top !!!

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Wil ik nog niet aan denken😂

Ikzelf vind een aluminium bezel ook mooi. Zelfde als de 16600, 16610, 14060 etc. Het heeft wel wat verfrissend.

1 like

Deze heeft cachet. Mooi.

1 like

Famtastisch horloge!

Veel draagplezier toegewenst!.

1 like

Proficiat! Deze is zo ongelooflijk kneiter mooi!!
Staat ook bij mij op 't lijstje, maar ik probeer zuinig aan te doen… :smirk:

Grt. Erik

1 like

Heel mooi horloge en in alle opzichten een topper. Voor mij maar één klein nadeel en dat is het onderste gedeelte van de kast. Het steekt iets uit en had voor mij niet gepolijst hoeven te zijn.
Los daarvan een mooi horloge dat goed te combineren is. Staat ook mooi op een perlon bandje.

Ga je sowieso veel plezier van hebben!!

1 like

Prachtig!

1 like

Super mooi… die zie je niet vaak voorbij komen!
Geniet van de na, en dat ue maar vaker op het HF verschijnt😉

1 like

Mooi horloge van een topmerk, proficiat! Vind hem wel redelijk onopvallend, maar dat kan een voordeel zijn.

Hij heeft er ook weer een mening over…:sweat_smile:

1 like

Echt een heel mooi horloge.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat iemand er niet mee het water in zou willen.
JLC maakt toch geen rommel die er niet tege kan?