Gisteren mijn nieuwe aankoop ontvangen, ik vind m veel mooier dat op plaatjes op internet. De lumen is ontzettend fel, veel beter dat het oude model. De indexes zijn volgens mij ook verbeterd, die liggen nu op de wijzerplaat in plaats van geprint (?) maar ik heb het oude model niet, dus ik weet niet of dat klopt.
Jullie mogen raden welk merk dit is, daarom heb ik het logo weggehaald met ai. Ik geef 1 hint, hij was 62 euro. Diegene die ik eigenlijk wil, daar moet ik vijftig jaar voor sparen, en dat heb ik er niet voor over. Ik zie de reacties met plezier tegemoet welk horloge dit is. Horloge-geeks be like raden jullie het zo, verwacht ik Nou, hier dus een foto van mijn nieuwe aanwinst. Mijn moeder zei al “doe m niet aan naar je werk, straks denken ze nog dat het een echte is, en wordt je overvallen” Ik koop ook een keer een daily beater…,
Casio!
Casio. En door.
Casio MDV-107…
Maaruh, Leuke aanwinst heb je binnengesleept! Draag het met veel plezier en je kunt deze rustig als Daily beater gebruiken! Geloof me, dan is er op straat niks aan het handje!
Al met al een leuke ‘NA!’
11 minuten Nou, dat was ook geen uitdaging voor hier! Dank iedereen:upside_down_face:
Vannacht mijn nieuwe liefde op het nachtkastje gehad, lekker genieten van miss Lume.
Rolex?
Als er iemand hier die aan mij wil verkopen voor 62 euro houd ik me graag aanbevolen!
Urwerk!
Gefeliciteerd met je snel geraden Casio!
Dankjewel! Jij hebt ook mooie.
Ik ook, eerlijk gezegd vind ik 'm gewoon indrukwekkend voor dat geld.
Ten opzichte van welk model?
Die is al heel erg tof maar de 106 heeft net dat extraatje… (Nieuw nog steeds te koop op Amazon dot com)
Nee niet echt Ondanks hun prijsklasse zijn Casio’s mateloos populair hier, geheel terecht naar mijn mening.
Nog een tip: Vervang de wat stugge originele band door een mooie FKM, of siliconen of echt rubber of een bracelet of een NATO of een…
Nou ja, de Duro is een echte bandenslet.
Gefeliciteerd met deze toffe Casio
Prachtige Casio! Lekker dragen hoor! mooie lume-foto ook!
Geniet van de witte broodweken
Gefeliciteerd met de casio duro
Waar is de springende Marlijn gebleven. Toch niet in de vispan geland hoop ik.
Have fun with your new Duro.
Veel plezier dermee .
Die heb je voor € 10 of 11 op Ali.
Mooie Casio
Veel plezier ermee!