Fraai! Geniet er van!
Mooie aanwinst gefeliciteerd .
Prachtige aanwinst! Van harte gefeliciteerd!
Prachtig!
Wow … dat is echt een prachtig horloge …
Goed verhaal man! Van harte met de bevestiging van jullie liefde en de Chronoscope
Ja, dit is mijn eerste plexiglazen horloge. De tijd gaat het leren. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus extra voorzichtig gaan we zijn.
Dit is horseskin. Op zich stoort het me (nog) niet, maar er zijn mooiere bruine banden verkrijgbaar. Een bruine band past hier wel heel goed bij.
Deze juwelier in Den Bosch verkocht ook Hirsch bandjes, volgende week moeten we terug voor de trouwringen (de mijne wordt opgeknapt, die van mijn vrouw aangepast). Eventueel haal ik dan een andere band.
Maar overweeg nog de originele bracelet:
Als ik die doe ga ik niet voor een andere bruin bandje.
Mooie aanwinst, gefeliciteerd!
Prachtig horloge. Ik zou denk ik zelf ook de bracelet erbij willen. Misschien Ko nog een bandje laten maken?
Gefeliciteerd, da’s een hele mooie, geniet er van.
Ik zou hem absoluut met bracelet willen hebben, maar dat heeft iets te maken met het feit dat ik altijd problemen heb met leren bandjes. Bij mij zit dat om niet geheel opgehelderde redenen nooit prettig.
Heel veel plezier ermee!
Groet
Harold.
Ik ging overigens eigenlijk voor een Max Bill, maar met het passen viel deze er toch echt uit qua mooiheid.
Ik kwam er trouwens hierdoor ook achter dat ik mesh heel mooi vind, op de foto. Maar niet om de pols. Goeie les.
Tevens kom ik er net achter dat ze genummerd zijn.
Ik heb 1363 van 4526.
Of ze verder nog geproduceerd worden en dat laatste nummer steeds verder gaat oplopen weet ik niet, maar een genummerd horloge is altijd net wat leuker dan een ongenummerd horloge nietwaar?
Prachtig zo’n Chronoscope. Zelf zou ik voor de witte variant gaan, prachtig
Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst!
Combi met de band vind ik ook niet geweldig, maar dat is uiteraard persoonlijk.
Nog nooit eerder gezien, wat een mooi horloge! Van harte gefeliciteerd met jullie hernieuwde belofte en heel veel draagplezier met de Junghans gewenst.
Mijn beste,
Proficiat!!
Een schitterend horloge van een befaamd horloge-huis!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis.
Prachtige dial, het blauw lijkt haast paars!
Mooi hoor. Veel draagplezier.