Je bent overduidelijk happy met je horloge, je kat ook dus ontzettend veel plezier ermee ! Draag het in goede gezondheid.
Net op zijn site gekeken naar aanleiding van je post, lijkt me dat hij een hele grote en goede afnemer is bij Ali…met wat zoek en optel werk kom je volgens mij op 100-130 inkoop aan materialen, smaken verschillen natuurlijk, maar het ’ verouderings werk ’ is niet echt natuurlijk gedaan, er zijn vast bouwers te vinden op andere plekken die dat een stuk natuurlijker doen, met het 'Japans verhaal ’ erbij leuk stukje marketing om de prijs van vele , vele honderden euros te rechtvaardigen, zou een WMT dan niet meer waar voor het geld bieden?
Ik volgde hem al een tijdje en had altijd de indruk dat ie een mooi verhaal verkocht ipv kwaliteit.
Maar het ziet er wel netjes uit, zeker nu hij ook custom dials gebruikt.
goedemorgen, gezien al je inspanningen om dit horloge te vinden en je onderzoek naar alternatieven kun je ook wel achterhalen wat de WMT opties zijn lijkt me, fijne dag en plezier met je leuke horloge ( en kat )
even vraagje want ik vind het wel wat.
De band lijkt een beetje losjes te zitten alsof de links ook oud zijn. Klopt dat of is het gewoon een nieuwe band met een toevallige knik wat versterkt wordt door de foto?
Zijn het allemaal ook Seiko horloges (niet alleen uurwerk maar ook de case en band?) dus eigenlijk gewoon een Seiko mod?
Voor jullie informatie (ik kan me voorstellen dat er geinteresseerden zijn) heb ik wat opgevraagd. Zo hebben we er allemaal wat aan.
Gestelde vragen:
is het een Seiko mod?
Is het waterdicht?
de antwoorden:
I buy parts from different suppliers and assemble. So there is no base watch Dit vind ik jammer want als hij een kwalitatief bestaand merk neemt dan weet je wat over een bepaalde kwaliteit. Ik probeer nog even te achterhalen waar hij de onderdelen vandaan haalt zodat het geen metaalsoort is met giftige stoffen van Aliexpress.
Water resistant so no problem for rain or water splash. But I don’t recommend for swim Gezien ik juist interesse heb in een duiker is het een teleurstelling dat hij niet echt waterdicht is.
Al met al echt een uniek aanbod met bijzondere kenmerken. Ik blijf interesse houden maar…nu nog even niet. Ik kijk even aan waar het naartoe gaat.