NA: Katabami, The 36mm ''AgeYourself''

Gewoon omdat dat kan :sweat_smile:

2 likes

Doet me denken aan…

1 like

Daar past ie wel tussen ja :zombie:‍♂

1 like

Ik durf je wel te beloven dat die cases voor zijn subs daar vandaan komen. Of op zijn minst van dezelfde bron. Je ziet het al aan de inserts. Vergelijk zijn kast maar met de NH35 sub kasten op Aliexpress.

2 likes

@Schoen dat is slecht nieuws, hij geeft ook aan dat ik mij niet zorgen moet maken om cadmium. hij kan niet beloven dat het niet in zijn horloges zit. Dus tja ik kijk het nog even aan

1 like

Heb eens gekeken… Horloge maker uit Japan…
(Vrijwel) Alles gemaakt (of te maken) met aliexpress mod onderdelen zo zien.
Leuk een eigen dial laten drukken, ff in de oven met wat koffie prut, wat waterverf op de lumen en ook ffies verhitten en dan de prijs x6 doen met een leuk verhaaltje erbij.

Neemt niet weg dat de horloges er gaaf uitzien en dat een horloge er oud uit laten zien best een skill opzich is.

Maar horlogemaker en prijs x6 voor een nh35 mod, wauw.

1 like

Dat hele “ageing” verhaal is niks voor mij. Ik gruw bijvoorbeeld ook van die - daar zeer hardnekkige en vaak zeer kostbare - trend bij elektrische gitaren. Wie wil je nou voor de gek houden daarmee op het podium…?

1 like

Hij beviel blijkbaar toch niet zo heel goed (2e poging) :sweat_smile:

TK: Katabama, 36mm ”Age Yourself”

1 like

Dat gat in die wijzer is echt killing. Het horloge is daarmee, voor mij, stuk.

2 likes

Die kerel maakt er een heel verhaal van, en dat ie afstamt van de Samurai enzo.
Leuk, maar dat heeft niks met horloges of aging te maken.

Die mannen kijken naar de zon om te weten hoe laat het is :dolls:

2 likes

Veel plezier met dit horloge.

prachtig horloge, congrats! Dat aging ben ik persoonlijk er fan van. Geeft hem een vintage vleugje.

Veel plezier ervan!

Beetje context

Ik heb hier heel veel ervaring mee tientallen Vostok horloges gemod vaak “aging” inderdaad.
Helaas kan ik die niet meer laten zien want die zijn allemaal gestolen bij een inbraak.
Inderdaad ook leuk om ook eens te doen met Ali onderdelen want daarmee kan je alle kanten op.