NA: Ketelaars

Beste Forumleden,

Hierbij de NA over mijn nieuwste aanwinst.
Een NA topic waar ik ook wel enige druk bij voel…
Want hoe maak je een beschrijving die recht doet aan dit horloge en de maker?

Van jongs af aan wilde ik altijd al een Rolex. Je mag noemen zoals je wilt, status heeft er zeker mee te maken. Al flipperend en steeds er weer wat geld bijgedaan, kwam de eerste Rolex in zicht (16570), daarna nog 2x een 16610. Nee… dat was het allemaal nét niet voor mij. Het moest een nieuwe worden. Begin dit jaar kwam die, een 114060. Nog steeds super blij mee.

Maar ja, nu heb je die Rolex die je altijd al wilde. Wat nu? Hobby klaar? Nee dat kan toch niet? Wat is totaal anders dan een Rolex en heel speciaal? Het antwoord diende zich vrij snel aan…

Net als vele anderen HF leden, volg ik ook de topics van Stefan. Wat is die jongen goed bezig! Niet lullen, maar poetsen. Door zelf alles uit te vinden legt hij de lat steeds hoger en wij mogen hier er van mee genieten.

Dat is wat ik wil, een Ketelaars.

Ik heb @stefanketelaars destijds een PB gestuurd of hij een horloge kon maken en ik daarin mee mocht denken qua wensen. Na wat berichten over en weer hebben we afgesproken in Utrecht (samen met @Schoen ) en hebben we de wensen doorgenomen.

Wat daaruit volgde was een ontzettend leuke reis, die ik zeker ga missen. Ik ben super blij met het horloge en dat het af is. Maar de reis vond ik net zo leuk. Het meedenken, weer nieuwe foto’s op de Whatsapp…

Stefan is een vakman en down to earth. Verkoop is gunnen en je gunt hem zijn succes. Bovenal omdat hij kunststukjes maakt én daarnaast de manier waarop.

Je kunt uren naar het horloge kijken, alle details. De Sun burst plaat. De wereldbol die in 24h ronddraait. Het bewegende balance wheel waar je doorheen kan kijken. :heart_eyes:

Ik voel mij bevoorrecht dat ik Ketelaars Nr. 8 heb mogen kopen en met gepaste trots presenteer ik:

Drumroll…

194 likes

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst die wij allemaal hebben mogen volgen van begin tot eind. Geniet er van, er is geen 2e! :+1:

3 likes

Gefeliciteerd,wat een schitterend en uniek stuk heb je kunnen toevoegen aan je collectie :+1:

2 likes

Gefeliciteerd! Dit is toch vele malen gaver dan een Rolex, Patek of wat dan ook.

3 likes

Wat een schoonheid !!! Gefeliciteerd met je prachtige ketelaars …

2 likes

Prachtig.
Kan me goed voorstellen dat je er heel blij mee bent.

2 likes

Echt een mooi en uniek horloge!
Geniet ervan​:star_struck::+1:t2:

2 likes

Sorry, slecht nieuws voor je: fake!!! Een echte heeft kruiskopschroeven :slight_smile:

Zonder gekheid: gefeliciteerd met deze bijzondere NA. Er valt heel veel te zien op dit unieke horloge.

5 likes

Gefeliciteerd met deze geweldige verworvenheid! Geniet ervan in goede gezondheid! En nogmaals @stefanketelaars wat een plaatje heb je afgeleverd en top om je in het echt te mogen ontmoeten!

2 likes

Oké oké, die is gewoon gruwelijk.
Bijzonder horloge!

2 likes

Supergaaf. Echt apart. Gaaf om te hebben. Veel plezier ermee!!!

2 likes

Als Stefan zo door gaat gaan die er zeker komen in de toekomst!

Dank allen voor alle leuke reacties! Heb mijn best gedaan op de foto’s, maar het horloge is in het echt nog veel mooier. De diepte en details zijn maar lastig vast te leggen op een foto.

3 likes

Mooi mooi mooi!

2 likes

Meesterlijk… :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:
Prachtig resultaat. Geniet ervan :+1:

2 likes

Een pracht! Geniet er van.

2 likes

Prachtig… uiteraard deze zelf van A tot Z gevolgd hier. Proficiat en chapeau voor @stefanketelaars :ok_hand:

3 likes

Bedankt Jur! Het is een eer hoe je het proces beschreven hebt!

Ik zou zeggen geniet er van! Het is je gegund!

14 likes

Hier pas wat mij betreft maar een woord bij: indrukwekkend!

Wat een contrast qua jaarproductie: Rolex ca. 1 miljoen / Ketelaars: enkele tientallen? Kortom de laatste is veel unieker. Leuke 2- piece collectie (als ik het goed lees/begrijp) zo!

3 likes

Dank! Denk dat iedereen het hier met mij eens is dat er geen woord te veel lof is voor jouw vakmanschap! Echt super mooi gemaakt. Ik ben er heel hard van aan het genieten!

Eens, veel unieker en persoonlijker!
Klopt, een Tool en een Special, zeer special. :sunglasses:

2 likes

Prachtig, een bijzonder horloge om te bezitten. Lange en plezierige tijden er mee gewenst!

2 likes