NA: Ketelaars

Goh, prachtig man !
En nu genieten van dit kunstwerk, top !

2 likes

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge!
Lijkt een beetje op een horloge dat ik 10 okt heb gezien :stuck_out_tongue_winking_eye:
In het echt is hij idd veel mooier dan op de foto’s.
Beetje vreemd dat 30 man m heeft mogen zien voordat jij hem kreeg. Maar iedereen zal jaloers op je zijn. Ik ben dat wel.

4 likes

Van harte.
Is een schoonheid.
Foto’s kunnen kwalitatief beter
Doet dan méér recht aan top prestatie

3 likes

Heel bijzonder en uniek bezit, geniet er met volle teugen van! :smile: :+1:

2 likes

Ik snap het niet…echt niet…ik snap niet dat je dit horloge gekocht hebt…voor dat geld had je ook nog een tweede Ketelaars kunnen kopen, maar nee het moet weer dat klokkie zijn!!
.
.
.
.
.
Ik had het nooit gedaan.
.
.
.
:yum:

2 likes

Heel gaaf!! Heb deze in het echt mogen zien, een voorrecht! @stefanketelaars is een supergedreven leuke gast, zo iemand gun je succes! En dat gaat lukken!

4 likes

Prachtig !
Een heel organisme in mijn ogen , zoveel leven zit erin !
Een diepe buiging !

1 like

Veel draagplezier toegewenst, ik benijd je hoor :wink:

1 like

Congrats, wat een kunstwerkje👌

1 like

Eindelijk! Heel veel plezier met deze prachtige aanwinst. Leuk dat we allemaal mee hebben kunnen genieten van het tot stand komen van dit meesterwerk. Wat lijkt het me tof om mee te kunnen denken met het ontwerp en zo gedetailleerd het hele proces te kunnen volgen.

1 like

Prachtig! Wat een kunstwerk!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst waarvan we de geboorte allemaal een beetje hebben mogen meemaken. Heel veel plezier ermee!

1 like

@stefanketelaars, vind je het niet lastig om zoiets “weg te doen”, heb je niet de neiging het zelf te willen houden?

2 likes

Geweldig zeg…je hebt echt een uniek stuk te pakken. Prachtig om de bouw van jouw eigen horloge van begin tot eind te hebben kunnen volgen. Zeer bijzonder. En een fantastisch stukje kunst van ‘onze’ Stefan.

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Sehr schön! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd!
Fatastisch om het hele proces van dit horloge te hebben kunnen volgen en nu dus dit NA topic!

Een waar kunstwerk van @stefanketelaars en een trotse bezitter! Heel veel plezier ervan!

2 likes

Mooi man, proficiat!

1 like

Geweldig mooi!

Nu eens kijken welke van de 2 harder in waarde stijgt :sunglasses:

1 like

Wederom bedankt voor alle leuke reacties!
Ik ben idd een heel trotse bezitter! :heart_eyes:

Beter dan dit wordt het niet :grinning:
Dan moet een van de camera-goden van dit forum een keer een echte shoot doen.

17 likes

Van harte gefeliciteerd! Wat een schitterend en uniek horige! Een klein beetje jaloers ben ik wel hoor! :wink:
@stefanketelaars en jij mogen apetrots zijn!

3 likes