Top @Jurk wat een gaaf en uniek horloge. Ook erg bijzonder om het zo te zien ontstaan hier op het forum en de kunsten van meneer Ketelaars te mogen aanschouwen. Veel draagplezier en vind je best dapper dat je hem zo in de boom durft te hangen.
Prachtig horloge, een echt kunstwerk
Gefeliciteerd met je aanwinst!
Wat een uniek kunstwerk voor op je pols. Geniet ervan!
Heel leuk en mooi.
Volg zijn topic met belangstelling en je hebt een echt uniek horloge!
Overigens niks mis met de foto’s, geniet er van.
Wauw!!!
Potver wat is dit ongeëvenaard mooi! Heel het proces met een lekbakje kunnen volgen en met smart elke keer weer wachten op de volgende update van Stefan. Mensen die nu nog roepen ik wil ooit een Rolex, hebben nog nooit een Ketelaars gezien. @Jurk bedankt voor het delen van je NA maar @stefanketelaars vooral bedankt voor de reis. Nogmaals diep respect en ik roep voortaan ik wil een Ketelaars.
Alle superlatieven zijn reeds genoemd en sluit ik me bij aan. Veel plezier ermee!
Absoluut. Maar je zou toch geen kras willen op je Ketelaars? Daar is die Rolex voor
Ik vond het ook wel spannend dat hij niet zo vallen etc. Dit was van te voren de afspraak. Onderdeel van het ‘project’ was dat Stefan hem tentoon zou mogen stellen voordat ik hem in ontvangst zou nemen. Uiteindelijk is dit het piece de resistance van @hendrik geworden.
Inmiddels is de wachtlijst van Stefan langer dan Rolex
Dus je hebt helaas niet zomaar een tweede.
Zeker!! Dat maakte het voor mij minimaal 2x zo leuk. Stefan weet heel goed wat hij wil en daarnaast was er ook nog ruimte voor eigen inbreng.
Dat is een van de redenen waarom een gepaste NA ook zeker niet uit kon blijven!
Ik pas alleen maar op een van de kinderen van het forum.
Haha… Dat was gewoon een feit hoor. Ik mocht hem met winst aan hem terug verkopen. Zo graag wilde hij hem houden.
Zeer trots!!
Dat ging ook door me heen. Alles voor een foto die recht doet aan hoe mooi dit horloge is!!
Dank.
Dan is een waterdichte Rolex wel weer handig.
Man, ik had er bijna een naar de gallemiezen geholpen, liep nog net goed af
Ja, dat was een spannend momentje
Haha… oh, het was dus geen grap?
Had het gelezen en dacht dat je dat had geschreven om mij een beetje te pesten.
Proficiat met dit zeer fraaie horloge. En het is idd leuk om elke keer de progressie te lezen die Stefan post. Mooi dat iemand zo bedreven is en zoals jij zegt van het niet lullen maar poetsen type is. Ook mooi dat jij het Stefan gunt en vertrouwen in hem hebt dat het goed gaat komen en dus bij hem één horloge koopt. Veel draag en kijkplezier
Draag je dit kunstwerk nu met de kroon links of de kroon rechts ?
Links.
Als je band omdraait dan kun je hem ook andersom dragen. Dan zit het balance wheel boven en de wereld onder.
Dat dacht ik dus gisterenavond ook al (“dit is er weer een voor op het lijstje met horloges die net zo goed, of zelfs soms beter, andersom gedragen kunnen worden”).
Je beseft je pas dat het eigenlijk een horloge is waar je naar zit te kijken op het moment dat je de rolex ernaast ziet liggen.
Schitterend kunststukje. Gefeliciteerd.
Echt een prachtstuk, veel pols plezier!
Ik heb alles gevolgd natuurlijk en ben zwaar onder de indruk van het vakmanschap van Stefan.
Echt fantastisch gedaan.
Was dan ook zeer vereerd dat ik daar een bandje voor mocht maken. Stefan weet precies wat hij wil en leverde zelf het leer. En hij past er ook mooi bij.
@Jurk gefeliciteerd er mee.
Dank! Ik ben ook heel blij met het bandje!!
Past er precies bij en maakt dit unieke horloge af.
Mijn beste,
Van harte gefeliciteerd met deze wel héél bijzondere aanwinst!!
Een fenomenaal horloge, met een blijvende unieke uitstraling!!
Ik wens je er een gepersonaliseerde tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis