NA keuze stress > Tag heeft gewonnen

Het is toch leuk om erover te praten? Dat 15 minutes of fame noemen is wel een beetje zuur. Maar ook dat is weer een mening :wink: Ik vind het altijd wel leuk om mee te denken. E wie weet kom je wel op nieuwe inzichten. Kijk, als ik straks op de bank tegen mijn angry bird zeg dat ik niet weet of ik die nieuwe dweller wel moet halen, komt er weinig zinnigs uit vrees ik. Niet dat ze geen diploma’s heeft, maar het arme mens weet niet eens wat ik bedoel en ziet liever dat ik ermee de hypotheek iets naar beneden afrond. Hier roepen 8 man DOEN!!, roepen er 2 of ik al een seiko heb gekeken en nog 1 verdwaalde geest stelt voor de boel aan het Anjerfonds over te maken. Veel leuker!

11 likes

Nou laat ik maar even heel degelijk, saai on topic reageren :wink:

Ik zou sowieso voor de Heuer gaan, simpelweg omdat ik hem de mooiste vindt, zo simpel kan het zijn bij mij haha.

2 likes

Maar laat jouw angry bird uiteindelijk toe om dat bedrag aan een horloge uit te geven? Met zelf een huis en trouwen in zicht vrees ik iig het ergste voor de horlogetoekomst :wink:

Mijn vriendin heeft daar, ondanks kinderen en hypotheken, gelukkig niets over te zeggen. Wij hebben ons eigen geld, maar zorgen dat we allebei evenveel overhouden na de lasten. Dus wat er overblijft… Ik kan het iedereen aanraden!

On topic: De BBB is niet echt een aanvulling op de Sub. Ik heb een tijdje een Sea-dweller en een vintage datejust gehad (de DJ is er nog) en dat was een perfecte combi! Geen van beide “dress” maar waar ik kom kunnen beide gewoon onder een pak. Beide kunnen op vakantie, etc. En toch volledig anders! En wat ik aan de dweller mis, is de neiging banden te wisselen. Dat kon ongeremd met de datejust.

3 likes

Jou zuurgraad wordt ook met de week hoger he

1 like

Als het budget niet naar het Kankerfonds gaat dan zou ik persoonlijk voor de Heuer gaan. Dat is echt een mooie klok :sunglasses:

Zo, hier zitten er een paar die hoognodig op vakantie moeten of zo. Dat is wel het mooie van dit forum: als je niks zinnige in een topic te melden hebt zeg dan ook gewoon niks. Er is al genoeg vervuiling op aarde.

En het mooie is: in andere gelijksoortige topics weten ze niet hoe snel ze met een advies moeten komen, triest…

3 likes

Bedoelde Anjerfonds maar mijn autocorrectie is blijkbaar de baas op m’n tablet.

Ik was nog niet klaar met mijn edit.
De zoetzure en licht ironische angel is er uit.
Voila!

1 like

De keuze is gemaakt en de bestelling gisteren gearriveerd:

Bruine rally strap is ook besteld.

23 likes

Prachtige klok; heel veel plezier ermee!

1 like

Veel plezier ervan!

1 like

Waanzinnig mooi!

1 like

Top die Heuer! Klein vraagje. Wat is de diameter van het horloge en je polsomtrek?
Alvast veel draagplezier toegewenst met de nieuwe aanwinst :thumbsup:

1 like

Staat je goed!

1 like

Diameter is 39mm, polsomtrek rond de 17cm. Foto’s vertekenen altijd een beetje hoe groot/klein een horloge valt

Hij toont idd groter door de hoek van waaruit de foto genomen is dan ie in werkelijkheid is…
Geniet ervan!

1 like

Complimenten voor de keuze!

1 like

Ja zeker goede keuze! Staat goed!

1 like

Mooi horloge, veel plezier en geluk ermee en als het nog een keer mag, hier ook een blauwe.