NA: King Seiko "4402-8000"

Ongepolijst kun je dit pracht horloge gewoon dragen, gepolijst komen er toch weer krasjes op……

2 likes

Een hele mooie KS! Ik kan heel goed begrijpen, dat je deze gekozen hebt. Ik heb er zelf ook een en dat is ondanks mijn riante collectie toch een van mijn favorieten! Alles klopt aan dit design!

Polijsten of niet, er is al veel over gezegd. Mocht je de kast te dof vinden, dan poets die toch wat op! RVS heeft de neiging om dof te worden, en met wat koperpoets is dat eenvoudig te verhelpen. Moet jij eens kijken, wat zo’n kast nog kan blinken!

4 likes

:star_struck: gefeliciteerd :partying_face: :+1:
groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Voordeel is dat je je niet voor je kop hoeft te slaan als je er nog eentje bij maakt. Persoonlijk is dat voor mij een reden waarom ik graag gebruikt koop. Maar goed, de ene mans OCD is de andere niet :grin:

1 like

Ik zie het, fantastisch mooi is ie!

Thanks voor tip, ik ga er zeker eens naar kijken.

1 like

Daar heb je helemaal gelijk in en waarschijnlijk zou ik met de andere krasjes helemaal niet merken. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kijk ook nog eens op King Seiko only ……oud en nieuw bij elkaar :smiley:

1 like

Mooie survivor! Ik heb er ook 1 ben er zeer zuinig mee.

6 likes

Ja het is een heel begrijpelijke gedachten hoor. Snap je helemaal.
Maar geloof me, iets verder in je vintage Pad en je krijgt er spijt van.
Mocht je een ander model op de kop tikken met iets teveel Wabi Sabi, dan lekker opsturen naar deze kunstenaar.

3 likes

Mee eens :point_up_2:

1 like

Snap ik helemaal, fantastisch horloge!

Na hem nu twee weken gedragen te hebben beginnen krasjes te wennen inderdaad, en daarmee ook de charmes van zichtbare (bijna) levensduur van (bijna) 60 jaar. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like