[ NA: King Seiko en een mooi moment!

Dankjewel joost!

En inderdaad die strap is een bijkomstigheid. Het ging me ook meer om de periodiek correcte buckle die erbij zit.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige KS :boom:

1 like

Prachtige aanwinst, die plaat is echt mooi zo clean! En fijn om de vervelende periode zo af te kunnen sluiten!

1 like

Eg mooi, beide. En leuk verhaal ook. Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Vervelende tijd en een nieuw begin.
Gefeliciteerd met deze prachtige King Seiko en tof dat je voor je vader ook een hele fraaie Seiko hebt weten te scoren. Geniet er samen van!

1 like

Dankjewel mannen!

Schitterend Bart, en die van je vader ook!

Dat dacht ik ook. Inmiddels 3 moderne King Seiko’s in de kist. Blijven erg leuk, en warming betreft op staal. Een koning is geen nicht.

1 like

Haha! Ja maar ze zijn niet goedkoop😅
Wel leuk dat je er intussen al 3 in het bezit hebt.

eerst maar weer eens ff sparen en wachten op mn bandje en buckle. En binnenkort op jacht naar een goedkoop duikertje voor de zomer.

Die laatste zin snap ik geen kloot van​:joy::rofl:

1 like

Heel fraaie horloges voor zowel jezelf als je vader.
Hoop dat je met deze mooie aanwinst de nare periode kan afsluiten. Veel plezier ermee!

2 likes

Daar moet je net zo’n verknipte geest zoals ik voor hebben. Dus dat pleit geheel in jouw voordeel.

Ik vind de SJE103 ook wel erg mooi ‘Garyu-Bai Red’

8 likes

Dat is ook wel een hele knappe hoor. Ben niet zo van de kleur maar wel heel mooi gedaan. Ook het motief in de dial ziet er zeer goed uit!

Persoonlijk vind ik de witte dials het mooist omdat die me doen denken aan de vintage modellen.

Zoals deze bijv.

Ook het feit dat dat gewoon altijd kan vind ik een fijn idee. Maargoed ieder z’n ding natuurlijk🙂

6 likes

Schitterende Seiko.
Veel plezier ermee!!!

1 like

Dat motief doet me veel te veel denken aan kanten lingerie :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Update:

Vandaag in de boutique in Amsterdam geweest om een band op te halen voor mn King Seiko.

Hele leuke winkel en vriendelijk personeel.

Ook even gekeken bij de GS vitrine. Werd me zelfs nog aangeboden om een GS eruit te halen en even te passen maar dat aanbod heb ik afgeslagen. Zelfbescherming zullen we het noemen🤣 wel even een foto van genomen!

Ze hebben gelijk het bandje voor me gemonteerd en ze waren er heel enthousiast over. Het was voor hun de eerste keer dat ze dit model op een leren band zagen omdat ie origineel alleen op staal geleverd word. Al met al een leuke ervaring.

Even een foto van het horloge met de band erop:

Ben er heel content mee zo. :innocent:

7 likes

Mooie Keuze! Ben ook een fan van KS, maar dan de originele jaren 60 modellen.

7 likes

Erg fraai, komt op leer een stuk klassieker over. Veel plezier ermee!

1 like

Wat een ontzettend gave collectie zeg😍 En tof om te zien dat je de ks1969 hebt!

1 like

Prachtig deze combinatie op leer staat nog chiquer vind ik zelf :ok_hand:

1 like

prachtige horloges, veel draagplezier~~~

1 like

Sjiek zo!!!
Mooie combi.

1 like