NA | King Seiko SJE121J1 145th Anniversary Limited Edition

Beauty, heerlijke klok om te zien, geniet ervan zou ik zeggen.

1 like

Proficiat, prachtige aanwinst. Graag een wristshotje :smiley:

1 like

Dank voor alle leuke reacties en complimenten. :sunglasses:

Van de Seiko website… :grin:

Het 6L-loopwerk (hoofdzakelijk het Caliber 6L35 ) is Seiko’s hoogwaardige, ultra-slanke automatische uurwerk dat wordt gebruikt in de premium King Seiko SJE-modellen (zoals de SJE083, SJE089 en SJE091).

Waar de voordeligere SPB-reeks van King Seiko gebruikmaakt van het dikkere 6R35-uurwerk, tilt de SJE-reeks met het 6L35-kaliber het horloge naar een hoger niveau qua verfijning, afwerking en draagcomfort.

Hij is nog veel mooier dan ik zelf heb kunnen vastleggen. :blush:

Zeker…

Dank Ruud! :grin:

Thanks. Ik moet nog eens de tijd nemen om wat meer variatie vast te leggen. Echter momenteel niet zo heel veel tijd. :blush:

Absoluut. De schakels zijn relatief kort, dus hij valt vrij snel goed. Al heb ik ook wel berichten gezien dat het voor sommigen net niet lekker uit komt. Hij heeft ook geen micro adjusts.

Thanks man! :blush: :slightly_smiling_face:

Hi Michel. Dank! Deze KS heeft exact dezelfde 19mm plug size als mijn ander KS’en en GS’en. Ik heb de nodige variatie opties. Op dit moment hou ik het nog even bij de stalen bracelet. :wink:

Thanks! Mooi compliment. :+1:

Doe eens niet zo gek jij! :laughing:

12 likes

Beauty hoor! Lekker retro. Mooie maat ook!

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Prachtig! En je foto’s maken Hf altijd tot een nog groter feest. Veel draagplezier en ik kijk uit naar al je mooie shots die nog volgen.

1 like

Graag gedaan Rob :kissing_heart:

2 likes

Erg mooi! Gefeliciteerd! Dat was al gezegd over de chopsticks, maar het horloge is stiekem wel heel erg tof. Deze versie is zeker een erg mooie kleurstelling.

1 like

Lekker bezig en snap je keuze. Beauty!

1 like

Gefeliciteerd-NA

1 like

Oef, de bom! Mooie aanwinst, genieten met volle teugen! :ok_hand:

1 like

Verhip het is Pride dit weekend. Bijna vergeten. :partying_face::rainbow_flag:

2 likes

Mooie horloge en mooie foto’s. Veel plezier ervan!

1 like

Wauw wat een mooi horloge, de prijs is niet mals, maar je hebt er wel een prachtig horloge voor.

Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Wat een plaatje is het; geniet er van :ok_hand:t3:

1 like

Prachtige horloge.

1 like

Wat een prachtige aanwinst. Heel veel draagplezier.

1 like

Prachtig!! Gefeliciteerd en veel draagplezier. Eén van de mooiere Seiko’s in mijn optiek :ok_hand:

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like