Beauty, heerlijke klok om te zien, geniet ervan zou ik zeggen.
Proficiat, prachtige aanwinst. Graag een wristshotje ![]()
Dank voor alle leuke reacties en complimenten. ![]()
Van de Seiko website… ![]()
Het 6L-loopwerk (hoofdzakelijk het Caliber 6L35 ) is Seiko’s hoogwaardige, ultra-slanke automatische uurwerk dat wordt gebruikt in de premium King Seiko SJE-modellen (zoals de SJE083, SJE089 en SJE091).
Waar de voordeligere SPB-reeks van King Seiko gebruikmaakt van het dikkere 6R35-uurwerk, tilt de SJE-reeks met het 6L35-kaliber het horloge naar een hoger niveau qua verfijning, afwerking en draagcomfort.
Hij is nog veel mooier dan ik zelf heb kunnen vastleggen. ![]()
Zeker…
Dank Ruud! ![]()
Thanks. Ik moet nog eens de tijd nemen om wat meer variatie vast te leggen. Echter momenteel niet zo heel veel tijd. ![]()
Absoluut. De schakels zijn relatief kort, dus hij valt vrij snel goed. Al heb ik ook wel berichten gezien dat het voor sommigen net niet lekker uit komt. Hij heeft ook geen micro adjusts.
Thanks man!
![]()
Hi Michel. Dank! Deze KS heeft exact dezelfde 19mm plug size als mijn ander KS’en en GS’en. Ik heb de nodige variatie opties. Op dit moment hou ik het nog even bij de stalen bracelet. ![]()
Thanks! Mooi compliment. ![]()
Doe eens niet zo gek jij! ![]()
Beauty hoor! Lekker retro. Mooie maat ook!
Heel erg mooi!
Prachtig! En je foto’s maken Hf altijd tot een nog groter feest. Veel draagplezier en ik kijk uit naar al je mooie shots die nog volgen.
Graag gedaan Rob ![]()
Erg mooi! Gefeliciteerd! Dat was al gezegd over de chopsticks, maar het horloge is stiekem wel heel erg tof. Deze versie is zeker een erg mooie kleurstelling.
Lekker bezig en snap je keuze. Beauty!

Oef, de bom! Mooie aanwinst, genieten met volle teugen! ![]()
Verhip het is Pride dit weekend. Bijna vergeten. ![]()
![]()
Mooie horloge en mooie foto’s. Veel plezier ervan!
Wauw wat een mooi horloge, de prijs is niet mals, maar je hebt er wel een prachtig horloge voor.
Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Wat een plaatje is het; geniet er van ![]()
Prachtige horloge.
Wat een prachtige aanwinst. Heel veel draagplezier.
Prachtig!! Gefeliciteerd en veel draagplezier. Eén van de mooiere Seiko’s in mijn optiek ![]()
Heel mooi! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!