NA | King Seiko SJE121J1 145th Anniversary Limited Edition

Schitterende aanwinst voor je pols!
Gefeliciteerd

1 like

Van harte met deze nieuwe aanwinst. Wat een cool horloge en wat een heerlijke foto’s. Daar kan Seiko nog wat van leren :wink:

1 like

Mooie NA die KS :+1:

1 like

Mooi aanwinst Mooie fotos. Gefeliciteerd .

1 like

Prachtig, die kastvorm! Vier lange dagen geleden zei je nog dat je die steeds meer begon te waarderen, en nu dan toch eindelijk om je pols! Draag hem met trots en plezier.

1 like

Een mooie King Seiko met een gave wijzerplaat.
Draag hem in goede gezondheid.

1 like

Die is heel mooi en strak, veel draagplezier :+1:

1 like

Welk topic is dat? Of over welke juwelier hebben we het hier? Ik vraag dit voor een vriend.

Ik vrees dat dit niet correct is. De 6L35 is een puur Seiko uurwerk wat nooit in een Grand Seiko heeft gelegen, bij mijn weten. Het is ooit ontwikkeld als Seiko concurrent voor de ETA 2892 uurwerken, en is dus inderdaad ook mooi dun voor een Seiko uurwerk. De 8L35 uurwerken die bijvoorbeeld ook in Marinemasters liggen zijn wel van Grand Seiko, dat is gewoon een andere versie van de 9S55.

Je moet blij zijn dat het de 6L35 is en niet de 8L, want de 6L is echt uitstekend. Hij is mooi dun, waardoor de dikte van 6L horloges ook binnen de perken blijft. Ik zou graag willen dat Seiko de 6L vaker gebruikte. Traditiegetrouw loopt het ook beter dan Seiko belooft, de kroon voelt uitstekend, enzovoort.

@Paul2all, de 6L is dus in feite gewoon een antwoord op de ETA2892. :slight_smile: De 6R zou dan het goedkopere werkpaard zijn, zoals ETA de 2824 maakte.

3 likes

Dank mensen! Altijd tof dit soort lovende reacties.

Goed opgelet inderdaad! :grin:

Ik moet eerlijk toegeven… Die groene is ook echt heel vet! Maar dit was mijn eerste liefde toen ik het model zag.

1 like

Oké oké ik overdrijf, maar dit is er wél één waar ik zelf óók voor zou kunnen gaan.
:muscle::wink::+1::watch:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie King Seiko, toppertje. Mooi ook goud op deze wp. Wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like

Deze had ik even gemist, die kastvorm…die plaat. geweldig! Gefeliciteerd.

1 like

Prachtig Ben, nooit eerder gezien deze uitvoering.
Wat een ziek mooie wijzerplaat en dat patroon op de 12 uur index :star_struck:
Hoe langer je kijkt, hoe meer details.
Geniet ervan.

1 like

Prachtige horloge.
Ik ga oktober naar Japan en hoop daar veel seiko horloges te bekijken. Ik ben ook een echte liefhebber van seiko…

2 likes

Goed bezig💪

1 like

Als dat daar niet lukt… :grin:

Waar ga je allemaal naartoe?

Gefeliciteerd :tada:

1 like

Veel draagplezier met je king Seiko,ook ik ben een Seiko liefhebber echter ik kan er de vinger niet opleggen maar van de king Seiko wordt ik vooralsnog niet warm :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Het is inderdaad een heel specifiek stijltje, meer richting vintage styling. Ik hou daar wel van maar is niet ieders smaak natuurlijk. Eerlijk is eerlijk, toen ik ze voor het eerst zag (niet live) had ik er weinig mee. De liefde starte toen ik ze in real life ontmoette.

1 like

Vooral nu je dit in openbaarheid hebt gebracht gaarne foto’s plaatsen van wat je daar bent tegengekomen.
Zouden we hier zeer op prijs stellen.
:v:

1 like