NA klaar voor The Matrix Resurrections 😎

Als is: er zijn 2 displays?

1 like

Coooool!!

afbeelding

2 likes

Dat heb ik nou al verdrongen… :innocent:

Dat heb ik er gelukkig niet voor betaald.
Duitsland is iets goedkoper, en ik had kleine korting.

1 like

Vet horloge!

1 like

Ik gebruik in tekst LED, LCD en OLED door elkaar zie ik…. Maar inderdaad twee schermen:

De nieuwe Hamilton PSR heeft een hybride display, dat de technologieën van reflecterend LCD (Liquid Crystal Display) en uitstralende OLED (Organic Light Emitting Diodes) met elkaar combineert. In tegenstelling tot de oude PS waarbij de tijd alleen zichtbaar was door op de knop te drukken, zorgt bij de PSR het sterke LCD-display ervoor dat de tijd ook permanent zichtbaar is. Zelfs in daglicht. Door beide technologieën te combineren heeft de display bovendien een laag energieverbruik.

2 likes

Dit dus.

1 like

Altijd lekker! Strakke looks en dergelijke daargelaten, wat vind je van het polsgevoel?

1 like

Heb ‘m nu een paar uur om. Ligt fijn op pols.
Enige nadeel is vlindersluiting, dus geen verstel mogelijkheden.
Voordeel is weer wel dat de links niet zo groot zijn.

1 like

Heel erg cool! :green_heart:

1 like

Nou mooizo, da’s goed om te horen. Jammer van de verstelmogelijkheden, maar met die links lijkt dat wel aardig te cheffen :slight_smile:
Deze gaat mooi op de lijst :grin:

1 like

Tof ding zeg.

1 like

Heel heel vet. Onverwacht dat groen, maar dat maakt hem super! Geniet ervan :slight_smile:

1 like

Haha mega lekker Stephan. Kan het me zelf niet verkopen tegen die prijs, maar Jezus wat gaaf.

Geniet ervan!

1 like

Een geweldige aanwinst.

1 like

Geweldig gefeliciteerd.

1 like

Wel cool hoor, #kwilniewetenwattiekosttemaargewoongenieten

1 like

Cool ding, proficiat!

1 like

De volgende psr met een solar scherm en GPS.:wink:

1 like

Cool ding, maar ben ik de enige die hierbij meer associaties heeft met m’n radiowekker uit de eighties dan met de Matrix franchise?

2 likes

Ja.

1 like