ik ben ook gek van fieldwatches. mooie keuze!
prachtige band ook… ben ik jaloers op!
Classic, en die band maakt het wel echt af! Top combo
Heel mooi. Veel draagplezier.
Helemaal goed. Mooi horloge dat ook op mijn wensenlijstje staat. Wees er trots op.
Gefeliciteerd met deze mooie Hamilton!
Gefeliciteerd!
Misschien dat er ooit 1 hier om de pols komt.
Veel draag plezier.
Mooi horloge, dit model Khaki Mechanical vind ik mooier dan het huidige model. Veel draagplezier!
Dat is nog eens leuk om van jezelf te krijgen!
Veel plezier met dit mooie robuuste horloge en hopelijk is je moeilijke periode hiermee afgesloten
Mooi ding! Veel draagplezier!
Toffe aanwinst
Prachtig horloge!
Zeker waar. Eenvoudig maar juist daarom een genot om naar te kijken.
Veel draagplezier!!
Leuk horloge,
Toevallig vorige week de gene gekocht met de donkere kast.
Veel plezier ermee
Gefeliciteerd. Leuk ding!
Prachtig horloge! Mooi, maar ook stevig verhaal. Ben blij dat het goed met je gaat!
Horloges zijn prachtig, maar je kunt er alleen van genieten als de rest ook klopt.
Proficiat !
Zo wat een reacties! Mooi om te lezen allemaal.
Om het beknopt te houden en een spam te voorkomen alles in 1 bericht maar even op een rijtje😅
Jazeker, ik zit te denken aan wat leer en nato met vintage design en een olive rubberen band. En wellicht nog iets met een lekker zomers kleurtje voor de zomer.
Tof! Ook al interesse dus. Welk model heb je oo het oog?
Nice! Ik heb zelf ook nog een tijd terug naar de snk serie gekeken maar heb deze overgelagen en ben gelijk voir de Hamilton gegaan. Bevalt de seiko wat? Ik kan deze zeker aanbevelen, ik weet niet wat het is maar dit geeft toch kwalitatief gezien een ander gevoel dan bijvoorbeeld een seiko 5 of dergelijke.
Ik zou zeggen: join the club😜
Het is zeker een aanrader, ik zeg doen!
Helemaal mee eens. Ik heb het huidige model ook overwogen maar de faux patina stond me toch echt wat tegen. Ik vind dit toch een veel cleaner design.
Zeg dat wel, je moet er toch iets speciaals van maken toch?
Jaa min of meer wel. Ik zit afgelopen week in de ziektewet voor onbepaalde tijd. Dit om weer wat ademruimte te krijgen. Dus dat scheelt een hoop. Om dan zo’n NA te hebben is toch wel weer iets moois.
Je slaat de spijker op z’n kop. Ben ik het helemaal mee eens!
Ook erg tof! Jij ook veel plezier met de jouwe!
Thanks! Dat doet me goed! Daar heb je volkomen gelijk aan, zo is het maar net.
Verder iedereen bedankt voor de toffe reacties, dat is toch weer een mooi onthaal na een tijd inactief te zijn geweest!
Prachtig!
Prachtige eenvoud geniet er van
Erg fraai.
Mooi clean ontwerp.
Enjoy!