Na lange tijd weer een NA: Hamilton Khaki Field Mechanical

Die is ook zeker niet verkeerd. Heb hem oom overwogen maar ben toch voor een zwarte dial gegaan vanwege de diversiteit met bandenswappen.

Daar kan ik me in vinden. Het stoort mezelf eerlijk gezegd niet echt, vooral niet wanneer ie om de pols zit.

2 likes

Dankjewel!
Thanks, dat moet goedkomen. Ik doe het vak met veel plezier dus dat scheelt de helft alšŸ˜„

1 like

Ideetjes hoe het er op z’n ā€˜broertje’ uitziet; beiden met matte/bead blasted hardware:

1 like

Wat een leuk uitgebreid verhaal, en wat een suuuuper gaaf horloge :heart_eyes:
Super veel draagplezier :slight_smile:

1 like

Altijd leuk een unboxing.

Gefeliciteerd! Gewoon no-nonsens lekker praktisch en mooi!

1 like

Bedankt voor de ideetjes, ziet er toch wel erg goed uit hoor! Waar heb je ze vandaan?

1 like

Die NATO met bead blasted hardware kwam van Ebay, seller : twsquare_uk, lijkt alleen niet meer actief te zijn.

De 2 piece canvas ā€˜ZULU’ met quick release pins komt van Ali:

Hier een NATO-versie ervan die ook goed zou ogen:

of mƩt stalen eyelets:

Nog een andere mooie 2 piece:

1 like

Goeie keuze deze met datum, maakt 'm net dat stukje veelzijdiger.

Let op de ā€˜gap’ tussen band en kast bij dit model. Sommige banden accentueren dit gapende gat, zeker bij iets smallere polsen waarbij de band meteen haaks op het horloge staat. Hamilton heeft zelf prachtige NATO-lookalike’s die dit prima camoufleren.

2 likes

Tof, deze Khaki’s. Hamilton is leuk, en hun field horloges zijn van de leukere in het assortiment. :+1:

Veel plezier er mee.

1 like

Tof horloge, geniet ervan!

1 like

@RLS thanks voor de tips ik zal ze onthouden!
Binnenkort maar even rondkijken.

@Galf De datum is inderdaad wel een mooie bijkomstigheid. En bedankt voor het punt van aandacht en de tip. Dat is inderdaad goed om in acht te nemen. Ik merkte de ā€œgapā€ zelf ook al maar vind het gelukkig niet erg storend. Ik zal binnenkort ook eens naar de banden van Hamilton kijken, misschien zit er iets tussen.

@Fate_Amenable_To_Change helemaal mee eens, de khaki’s zitten wel vol karakter! Dankjewel, dat zal wel lukken.

1 like

Mooie basic vormgeving en leuke combi van de blasted kast met de zandkleurige band. Gefeliciteerd met deze NA!

1 like