NA Lige AliExpress el cheapo

NA Lige horloge, van AliExpress. Nog geen 12,50, alloy case, stainless steel band. En tot mijn verbazing kreeg ik er vandaag nog eentje. Gratis dus. Levering duurde nog geen week.

Als groot liefhebber van el cheapo 's niet mijn laatste aankoop bij Ali. De Steeldive 1970 duiker is al onderweg. En betalen achteraf, uiteindelijk trok me dat over de streep.

Iedereen mag zijn bedenkingen hebben bij Ali, ze leveren wel leuk spul. Al moet ik nog even aanzien hoe de kwaliteit zich uiteindelijk houdt. Deze voelt wel lekker zwaar en stevig aan. De tijd verstellen gaat iets te licht, datum wel goed. En ja, eerste krasje zit er al op door verwijderen plastic met :hocho: .

26 likes

What ever floats your boat

4 likes

Profession = beroep. Kennelijk is dit een beroepsmatig horloge van “Sjineze” makelij. Denk ik… 2 voor €12,50? Ik heb niet zozeer mijn bedenkingen bij Ali, maar wel bij de alles wat door de Chinese kopieermachine is gegaan.

2 likes

Persoonlijk had ik liever een family pack Snickers gekocht, maar heej als jij er blij mee bent dan ben je er blij mee

25 likes

Ik een Family bucket bij de KFC.

3 likes

Gefeliciteerd met je Lige, lekker laten lullen die anderen. Uiteindelijk heb jij 2 horloges voor €12,50 en die andere knuppels die dure horloges kopen (waarvan ik er ook 1 ben) kan jij lekker uitlachen. Niks geen service, krasjes geen probleem. Ben je hem zat, geef je hem gewoon aan een leuk jochie die er blij mee is. Lekker dragen die Lige :ok_hand: :+1:. Hou ons wel op de hoogte hoe die loopt en hoe die draagt :grin:

12 likes

Mijn beste,

Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment!!

Geniet van je aankoop!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

13 likes

Dacht al wat een zure reacties weer hier…

3 likes

Mijn eerlijke mening: ik vind het helemaal niks omdat de GMT wijzer ontbreekt, bezel heeft dan geen functie. Quartz…

Nee als je dan toch een lookalike wilt zou ik voor iets als een Pagiani met automaat gaan.

1 like

Bezel zit vast. Heeft bij mij toch geen functie want ik gebruik hem niet.

Ik koop een horloge omdat ik hem leuk vind, zeker als het een goedkope is. Fijn dat er leden zijn die het wel kunnen waarderen. :+1:

En als gemeld Steeldive duiker 1970 is onderweg.

6 likes

Daar gaat het uiteindelijk toch om, jij vindt hem leuk dus ben ik blij voor je. Maar die zure reacties zijn ook niet allemaal gemeend hoor, gewoon wat plaagstootjes :wink:

8 likes

Everybody happy! Ben wel benieuwd hoelang dit horloge meegaat etc. Hou je ons op de hoogte?

2 likes

Snap best dat je niet van zure reacties houdt maar je moet jezelf ook afvragen of je dan wel op het juiste forum zit. Als je al een tijdje lid bent had je geweten dat er een aversie heerst rondom goedkope en slappe Rolex aftreksels. Dat is dit natuurlijk ook, een namaak van een Rolex Explorer (denk ik) en met een andere naam op de wijzerplaat is het opeens een hommage.

En dat het € 12.50 kost maakt het niet veel meer exclusief, je kunt via de verschillende websites wel 10.000 horloges kopen in China die allemaal net iets anders zijn maar heel veel lijken op het merk met de Mercedes wijzer…

Ik word er niet warm of koud van maar dat word ik ook niet van een namaak luchtje, namaak design stoel of namaak Diesel spijkerbroek.

Er is ook een los topic van Chinese horloges, daar krijg je wellicht wat meer positieve reacties.

8 likes

Want?

Daar heeft iedereen dus zijn bedenkingen over.

Is dit een flex?

4 likes

Ik zie daar echt geen enkele reden toe.
“Vanuit je stink sociale huurflat kan je lekker al die villabewoners uitlachen omdat jij niet zelf de kosten van het schilderen hoeft te betalen” :crazy_face:

6 likes

Zo dan, heb gewoon alles laten schilderen door een echt bedrijf in mijn stink penthouse. Had ik toch een mooi horloge van kunnen kopen. Nu moet ik het doen met 1 Vostok, heb medelij met mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Beetje apart dat er leden zijn die bepalen dat ‘het forum’ dit soort horloges afkeurd. Mischien eens lekker voor jezelf praten, als ik wat vind meld ik dat zelf wel.

Ot: veel plezier van je horloge :+1:t2:

7 likes

Mooie, slimme, aanwinst. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

4 likes

Enige jammere is dat ze door chinese kindehandjes zijn gemaakt en je met het kopen van dit soort spul de kinderarbeid stimuleert. Dat vergeet menig persoon nog wel eens als je iets “goedkoops” koopt.

Desondanks mijn mening; heel veel plezier met je NA’s!

4 likes

Ja, je hebt gelijk. Ik trek het misschien te breed. Het was meer als een uitleg bedoelt waarom er soms negatieve reacties komen op dit type horloges.

2 likes