NA Lige AliExpress el cheapo

Ja ook dat gebeurd in China, India enz. Maar dat geldt echt niet voor alle bedrijven aldaar. Daarnaast zijn wij Nederlanders ook niet veel beter, kleding enz hier kopen die ook uit die landen komen. Dus 1/2 eens, 1/2 oneens. En we zijn nog steeds vrienden :+1:

4 likes

Jij koop zeker niet bij bij de Aceetion?

Ik geloof niet dat ik enige uitleg ben verschuldigd, zeker niet op zo’n minzame toon.

Wat een zuurpruimen zitten er op het forum, jammer hoor.

1 like

Gefeliciteerd , geniet ervan

2 likes

Ik geef je 1 tip, krijg je voor jou gevoel een vervelende opmerking. Gewoon doorscrollen en reageren op de positieve. Zodra je merkt dat je gefrustreerd raakt, even een bak koffie en weer positief door.
Hoop dat je deze tip serieus neemt, want je bent hier voor je plezier toch :+1:

4 likes

Gelukkig kun je het zonder ruzie te maken oneens zijn met iemand en respecteren dar een ander een andere mening kan hebben :+1:t2:

1 like

Ik vermijdt dat soort winkels heel erg graag ja :wink:

1 like

Ik ben een horloge liefhebber met een voorkeur voor eenvoudig en niet al te duur. Casio, Seiko, Lorus, Invicta. Maar ik kan ook genieten van een mooie Omega of Rolex. Zelfs budget voor maar er niet voor over. Je hebt wellicht gelijk dat ik niet op het juiste forum zit. Polarisatie begint hier ook al te werken. Erg jammer. Dacht dit een forum voor liefhebbers is.

4 likes

Hoe kom je hier nu bij?

Onterecht vind ik persoonlijk. De 1 gooit lachend een ton stuk voor een horloge terwijl de ander een jaar moet sparen voor een Seiko van 500. Leven en laten leven kerel, als ik iets niet mooi vind reageer ik gewoon niet. Waarom iemand zn plezier verpesten…

9 likes

Je hebt helemaal gelijk, ik laat me wat gemakkelijk uit de tent lokken. Dat komt ook omdat ik me stoor dat je voor sommigen hier kennelijk niet meetelt als je voor een goedkope horloge gaat. Reden van posten is dat ik ook iets anders wilde tonen omdat daar ook wel liefhebbers voor zijn.

7 likes

Toch bizar dat je voor zo’n laag bedrag twee horloges kunt kopen, en dat na materiaalkosten, productiekosten, verzendkosten, ze nog steeds winst kunnen maken er op. Dat zegt misschien ook wel wat…

2 likes

En dat had je niet verwacht natuurlijk🫢

4 likes

I should have known better.

1 like

Ik heb ook regelmatig bij onze chinese broeders gekocht. Tis net als met chinees eten. Je hebt de grote portie afhaal en de wat meer verfijnde keuken. Is met ali ook. Tevee en lige vielen me vooral tegen omdat ze jokten over de waterdichtheid. Wel zitten er qua ontwerp mooie bij. De ST martin, addiesdive, sommige Pagani en Loreo waren echt wel zwaardere kwaliteit. Zwemmen en duiken. Enigzins ruw ermee een verbouwing gedaan. Eigenlijk lieten ze me niet in de steek.
Dus kijk wat belangrijk voor je is. Het zijn wel leuke uurwerken om mee te oefenen. Mijn lige bleek niet waterdicht… Dus moest ik toch ff kijken onder de motorkap.

1 like

Dat eerste is bs. Het tweede klopt. Het derde gaan we zien. Fijne avond.

2 likes

Adem in en adem uit. Er zitten ook niet zuurpruimen bij. … Plaaggeesten zitten erbij maar dat is in de echte wereld ook. Tja tuurlijk zouden we acuut moeten stoppen met producten kopen die door kinderhanden gemaakt zijn. Aan de andere kant als we dat zouden doen hebben ze deze maand niets te eten

2 likes

Joh, wat had je dan gedacht? Dat we allemaal in stomme verbazing van onze stoel zouden vallen?

Niet zo lichtgeraakt doen hoor. Je wist echt wel hoe mensen zouden reageren.

5 likes

Rustig aan.

Jawel hoor, heeft m.i. te maken met profess…

2 ""klokjes “” voor 12.50
Hoe groot kan het plezier en de lol zijn?!

Ik vind het een super aanwinst.

Overigens:
De meeste horloges, ook Swiss Made, komen uit China, al dan niet via onderdelen.

En ja, die worden gemaakt door kleine, goedkope mensjes.

5 likes

Deze is onderweg voor Billy.
De specificaties zijn niet slecht. Seiko NH35 onder de motorkap. Ik vond de structuur wel mooi vd wijzerplaat. En ja het zal wel een hommage zijn…

7 likes